sweetdreamsbaby

Alla inlägg under september 2011

Av Erica - 18 september 2011 11:04

Bara så ni vet gick tävlingen skit bra jag vann, jag lägger upp bilder i slutet av det här inlägget :D


Idag ska jag på stallmöte det blir lite lätt så i 30 min ska hälsa på mina älsklingar och såå :D <3  i fredags hoppade jag Mandy bebisen igen hon var verkligen JÄTTE fin i formen men hon var lite trött så hon var inte jätte pigg men det gjorde inte så mycket för nu var hon i normalt tempo till skillnad från det hon brukar vara men hon är bäst jag älskar henne så sjukt jävla mycket så det finns inte. 

Vi har bara hittat varandra såå bra hon vet hur jag rider och jag vet hur hon funkar i alla lägen jag vet exakt hur jag ska göra för att hon ska lyssna och sånt :D finna bebisen min!   men nu måste jag göra i årdning mig för snart ska vi dar men ni ska få bilder först :D <3


                                                       Prisutdelning 1a pris jag laddade inte upp alla bilder för det orkade jag inte det är för många   Det där är världens bästa Mandy jag älskar henne mest!! Det jag tävlade där var 70cm nästa gång tar jag 90cm elr 1 meter :D men jag hade inget att välja på för att 70cm vet det ända som fanns med omhoppning för ponny :D <3 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards