sweetdreamsbaby

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Säby snart då :D

Av Erica - 10 februari 2012 14:12

Tjoo kom precis hem och nu måste jag typ bara äta något sen blire säby :D det blir rida Caesar ikväll ;) är inte jätte sugen på att rida honom blev helt slut förra fredagen -.- han är skit stel i vänset sida/bog :( men men det får vi jobba med :) igår blev det inte rida Firre för det hann jag inte var TVUNGEN att hoppa Vera men det gick såå sjukt jäkla bra asså :D skit fin, fick en kommentar av ridläraren: Du är en riktig ponnyryttare du. ;) Hon menar att även om vägen blir lite knas så kör vi iaf och gör det bästa av situationen och det går ju oftast jätte bra när jag gör så, så why not ;) Men det gick iaf jätte bra och både jag, Vera och Ki (ridläraren) var nöjda :) så det var kul men sen skulle jag har ridit Firre när jag kom tillbaka från hoppträningen men vi kom tillbaka kvart i 9 till stallet och det är kvällsfodring klockan 9 och sen låster vi stallet så kände att det inte avr någon idé att äns rida lite på volten ;) nejj men nu ska jag göra iårdning mig bloggar mer ikväll men det blir nog från ipoden tror jag så inga bilder då förmodlige. Aja puss & kram   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 15 februari 2012 18:56


Nu byter jag blogg på grund av att det inte finns någon app till bloggplatsen.se så nu byter jag till devote.se      ericabylin.devote.se Klicka på namnet eller på bilden för att komma till min nya blogg så kan ni fortsätta att följa puss på e...

Av Erica - 15 februari 2012 15:51

Hahahaha sitter här i mitt kök och har precis ätit och jag och Wilma har HYPAT sööönder ;) haha men faan vad kul vi har haft ;) en sak wilma sa när jag typ dog: han somnade dog han och när han vaknade var han död. Hahaha asså omg jag vet sääämsta hum...

Av Erica - 15 februari 2012 13:19


Jag och Wilma sitter i Lugna... det är skit hög musik hära... Snart ska jag ha spanska och jag försöker lära mig allt som jag ska kunna om 10 min jag är körd! jag kan ingenting det är typ prov/läxförhör.... HEEJ jag kommer få F fast det är jag van vi...

Av Erica - 14 februari 2012 22:34

Alla hjärtans dag dag som sagt min dag har varit BÄÄÄÄST idag i skolan fick vi vanilljhjärtan till efterrätt :) gott men orkade inte hela :$ sen så blev det galet i matsalen orkar inte skriva vad som hände kanske gör det någon annan dag men trof inte...

Av Erica - 13 februari 2012 13:24

Som sagt rubriken säger allt :D men sjukt kul vi hade :) ni ska få bilder på det jag köpte snart :D igår hade jag ju träning på Vera och det gick jätte bra måste jag faktiskt säga :) just nu är jag hemma hos Wilma det blir säby idag då :D najjs som f...

Ovido - Quiz & Flashcards