sweetdreamsbaby

Alla inlägg under januari 2012

Av Erica - 31 januari 2012 23:32

Tjoo nuBlire sova vet inte när jag går upp imorgon pallar ibte äns ställa klocjan på 11 men men jag vaknar när hag vaknar aja godnatt nu imorgon kommer jag vara utvilad hoppas jag :D

Av Erica - 31 januari 2012 20:44

Tjoo sitter och smsar med en killkompis :) mår jätte dåligt hostar 24/7 :( men kollar iaf på topmodel sverige :) börjar ju ett imorgon så kmr sova LÄNGE jag vill såååå gärna sova hos världens bästa vän idag men när jag åkte t Firre hostade jag så mkt att det kändes som att jag skulle spy :( så mamma sa att jag var tvungen att stanna hemma aja jag bloggar mer sen idag var Firre dagens höjdpunkt!! :D <3

Av Erica - 31 januari 2012 14:27

Sitter på svenskan och jag är redan klar med det vi ska göra så vet inte riktigt vad jag ska göra :P och vi slutar om 40 min :( sitter och hostar som faan :(  aja nu ska jag dra chaoo :)



 

Av Erica - 30 januari 2012 20:37

Tjoo haha överskriften är bara driv haha ;) men snart ska jag kolla på tv har nyss varit SUPER duktig och gjort min spanska läxa ;) inte så svpr direkt men den måste ju också göras :( aja imorn slaggar ju jag hos Wilma haha HYPE!!! Men kul som FAN ;) hihi :) aja mitt program börjar snart så ja måste gå till tvn :D juste innsn hem till W imorgon så blir det Firre min lilla prins :* kanske har honom nästa måndag också :* chaoo det kommer inte komma bilder när jag är inne på ipoden så varje gång det inte kommer någon bild är jsg inne på den så nu vet ni ;)

Av Erica - 30 januari 2012 17:10

Jag och jessica fick skjuts av Wilmas mamma ;) så nu är vi hemma igen jag skötte bådeVilma och Mandy :D Vilma var jätte lugn idag vilket var skönt :) snart kommer mamma hem och då ska vi äta och sen åker vi till Vera ;) vet inte vad jag ska göra där men iaf :) men jag bloggar mer sen bye :*

Av Erica - 30 januari 2012 17:10

Jag och jessica fick skjuts av Wilmas mamma ;) så nu är vi hemma igen jag skötte bådeVilma och Mandy :D Vilma var jätte lugn idag vilket var skönt :) snart kommer mamma hem och då ska vi äta och sen åker vi till Vera ;) vet inte vad jag ska göra där men iaf :) men jag bloggar mer sen bye :*

Av Erica - 30 januari 2012 14:12

sitter här i min säng med Wilma snart drar väl vi till säby ;) Idag har hela dagen varit piss är så sjukt jävla förkyld så det finns inte asså pallar inte -.- bläää den här dagen suger så hårt! 

Av Erica - 30 januari 2012 10:49

hahah vi behöver inte gå in på vad ;) men nu ska jag fortsätta hjälpa Axel med fysiken så chaoo ;)


   

Ovido - Quiz & Flashcards