sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Erica - 15 november 2011 20:15

Hejj min dag har varit bäst :D idag på säby så körde vi horsemanship :D skit kul :D


sen åkte jag t Firre och red hnm det gick så sjukt jävla bra och han var absolut bäst!! :D hon lärde sig göra öppna och sluta :D <3 duktiga hästen :D älskarej :* jaa han är bara för sööööt när jag borstar han framben så pussar han mig varje gång nutte då, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. nu måste jag dra, för mamma måste låna min data för hon ska boka biljetter till Breaking Dawn den är ju ändrad till 11 års gräns nu sååååå bra :D <3


Firres schabrak, han heter ju igentligen Faramir, den fina pållen :D


Duuu e bara för sööt direkt när du ser mig i hagen när jag kmr kommer du till mig, älskar dig :* <3    

Ovido - Quiz & Flashcards