sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Erica - 25 november 2011 22:11

Hejsan hopsan :D shit vilken dag eftermiddagen var so good :D Jag och Wilma åkte hem t mig och åt mellis, sen taggade vi t säby, vi kollade vilka hästar vi skulle ha jag skulle ha Turbo i min grupp hoppspecialen och sen skulle jag hoppa den nya ponnyn i mark och hon heter Cornelia, shit vad rolig hon var, hon hade bara hoppat med en tidigare på säby, men hon var grymt duktig, vi hoppade nog till sist 80cm :D och det var första gången jag äns satt på henne så jag är sjukt nöjd med hur det gick, helt underbar, hon var känslig, stark, pigg som fan och aa allmänt rolig, men inte roligare än Mandy :D men hon ligger 2a tror jag iaf :D (av ponnysar inte storhästar!) hoppas att jag får hoppa henne i min grupp på fredag för jag ska ju inte hoppa Turbo för han gillar inte att hoppa då han bara kastar av alla hahhaha :P men Turbo var också jätte fin idag efter att vi hade lekt klart asså shit vad jag garvade i början asså omg hahhahahha  :P det var jättte många som fotade idag både i hoppningen och i dressyren men jag har inte fått bilderna än men direkt när dem komr så får ni dom :D Imorgon blire tagga t glogen yey :D kanske träffar Leo innan men ´bara kanske för jag ska hem t mamma igen strax innan 4  ;)  nejj nu ska jag hoppa in i duschen :D <3


skit fullll men jag bjuder på den dååå...... </3 

Ovido - Quiz & Flashcards