sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Erica - 20 november 2011 18:38

Tjenare :) 


Lördag: Jag träffade Wilma kl 11 och då så chillade vi runt lite först i jakan sen så pallade vi inte vara där längre så då satte vi oss på några randome bussar och bara åkte haha :D sen så träffade jag Leo :D Vi hade också kul hehe, vi för mesta dels pratade och gick runt men aa.... :D Sen åkte ju jag hem för jag skulle ju dra t kista och kolla på Breakind Dawn jag tyckte den var jätte bra :D så kom hem runt 9 och då åt vi middag :D 


Söndag: Gick upp typ halv 11 :D var tvungen att sova lite längra :D sen så red jag ju Firre också vi red ut i typ 1.5 timme :D fast mest skritt med tanke på att det är sämsta terrängen... men han e ändå bäst, haha vi hade ingen lampa och det var kolsvart när vi kommit halvvägs hahah FAIL!! :D Sen skulle jag ha åkt t viksjö men vi kom hem skit sent så det blev inte så :'(  Imorgon blire skola igan FML!  Nejj nu ska jag gå och åta middag, jag har bara åtit frukost idag och det var jäkligt länge sen.... 


 

Ovido - Quiz & Flashcards