sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Erica - 18 oktober 2011 21:07

Vf måste man plugga åh jag vill inte :( men jag måste för jag får fan inte få F på mitt So prov, visst provet är nästa vecka men jag ska vara duktig den här gången och börja plugga i tid ist för att plugga en dag innan


nu blire plugga chaooo /Erica :'D <3

Av Erica - 18 oktober 2011 18:32

jaaa rubriken är störd, min dag har varit jätte bra men ändå sämst... vet inte hur jag ska förklara... :( Tisdagar i skolan suger verkligen sååå sjukt tråkig dag såå man nästan dör, Först flex jag tar alltid Svenska i matten hehe :P sen är det so, engelska, lunch, matte, läsning och sen svenska, typ alla lektionen på en dag som jag tycker är så jäkla tråkiga hur lyckas dom lägga upp det såå det fattar jag inte :-/. Men efter skolan var jag lite med Sandra N, Babak "min bror" och Mouris sen så drog jag vidare och va med Wilma, och nu hemma :D <3 fan asså vad det regnade ute jag typ fryser fortfarande..... skit kallt  :'( Imorgon kmr Anna till skolan igen hon var sjuk idag :( men men blir så ibland, imorgon första lektionen är det 2 h och 20 minuters slöjd   då blir jag klar med min tjock tröja, jippi ;) just nu har jag sjukt tråkigt jag tror jag ska dra mig in till duschen men först ska ni får bilder från idag :D <3


   Först en egoooo bild på mig hehe, inte så värst snygg men det bjuder vi på :$ Finaa Wilma :D <3

    SÅåå j*vla sant asså :D   WIlma :D <3   Vf ska matte vara sååå jäkla tråkigt....Cooollingarrr asså ;) Hampus till höger och Adam till vänster :D

  

 



 Grattis en gång till, till Micke älsk      

Ovido - Quiz & Flashcards