sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Erica - 22 oktober 2011 18:25

Igår sååå var dagen bäst :D Jag kom till skolan väntade på att läraren skulle komma och han kom aldrig men efter 20 min så gick vi upp till expriditionen (stavning?) och frågade om den var inställd och då sa dom nejj men eftersom att vi hade väntat så länge så fick vi gå :D så jag hade bara 3 lektioener på den dagen :P Haha sen åkte jag hem byte om till stallkläder och gick och gick till Lotta :D sen hjälpte vi lite folk sen kollade vi vem vi skulle ha jag skulle ha Amber, jag blev fett glad för att det gick sååå bra förra gången :D Lotta skulle ha Mickel i hopp och sen skulle hon rida igen i Mark och då skulle hon också ha Amber :D <3 men sen på lektionen gick det skit bra e fett nöjd!!! såå det där var typ min dag :P


Lördag: Åkte till finaste Vera ganska tidigt för att hon skulle skos men hästen totte som skoddes innan tog fuking 3 timmar ;O  fast det var för att han har special skor som hovslagaren måste göra själv.... men sen när vera var skodd skulle jag bara rida lite lungt men hon var såå jävla fin att jag bara skulle kunna rida hur länge som hälst men eftersom att hon var nyskodd såå skulle jag ju ta det lung men hon var iaf skit fin   <3 

Ovido - Quiz & Flashcards