sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Erica - 27 oktober 2011 14:29

Min dag har varit najjs, första lektionen hade vi prov ist för att ha idrott. Det gick så sjukt bra på provet (stolt) :D Jag slutade kvart i ett idag, hade bara 3 lektioner :D Sen kom Wilma med bussen som gick hel eftersom att hon har körtelfeber så FÅR hon INTE gå i skolan SÅÅÅÅ HÄR DRYGGGGGTT!!!! Men iaf vi tog bussen hem till mig och så åt vi och sen gjorde vi elevensval val och lite sånt men nu ska vi gå ner till centrum för att Wilma skulle köpa en sak :P Men ikväll har jag hoppträning på Vera hoppas att hon är på bra humör annars kmr det gå pisssss! så hoppas heeesten är lika duktig som sist :D men nu ska jag dra chaoo Bloggar mer imorgon för att jag kmr hem sent ikväll :-/


Först får ni en bild på mig och Wilma :D


 

jag älskar dig gmn vi föralltid      

Ovido - Quiz & Flashcards