sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Erica - 24 oktober 2011 19:24

Dagen har varit helt okejj, skolan började med matte (jag svär tråkigaste ämnet) haha min lärare tyckte att jag var fett flum hahaha jag satt bredvid Babak och vi var inte direkt konsentrerade på det vi skulle göra utan allt som vi inte skulle göra gjorde vi hehe busigt   Sen var idrott och jag var tvungen att vara med nu även fast mitt knä är helt cp men vi gjorde akrobatik...... och efter typ halva lektionen bröt min kompis Isabell nyckelbenet för att Gilda råkade knuffa till henne när hon var på min rygg, Krya gmn :( Sen vare bara massor med tråkig No och Musik sen var dagen slut, vi hade dock 1  en halv timmes lunch rast men den gick fort som fan.... :(  När jag kom hem så bestämmde jag mig för att rida fina "lilla" hästen idag så pratade med mamma och hon tyckte att det lät bra, hon kom hem typ 15 min efter mig såå då åkte vi till henne på en gång, jag hämtade Verona i hagen hon var inte smutsig alls duktig heeest :D haha nejj men dåå gick det mycket snabbare att komma igång   jag bestämmde mig för att köra ett riktigt hårt dressyr pass på volten, och hon var så sjukt fin och duktig att sen testade jag öppna och sluta i galoppen och i vänster varvet (första galoppen jag testade i) så var hon lite kaxig och sparkade backut typ över en meter och jag hade ingen sadel ju, tur att man har bra balans ibland iaf :P  men sen när jag blev lite sur och la till spöt så skötte hon sig exemplariskt :D När jag var klar där var mamma klar med allt annat så då borstade jag av henne lite snabbt sen åkte vi hem, när jag kom hem duschade jag på en gång och nu sitter jag här, men nu blire mat först ska nu bara få några bilder, inte så fina men ändå ;) <3


   

Fuuula bilder men bjuder på dom :D <3


Hare bra för det ska jag   Bye bye :D <3    

Av Erica - 24 oktober 2011 16:13

Hej! Wilma hära! 

Ja det är sant jag är tbx här men jag har bestämt att Erica får "driva" den här bloggen själv eftersom att jag har en egen blogg och har då inte tid för båda. Men hoppas att ni läser min blogg oxå!! Puss på er btw, erica bloggar ikväll :D ;) 

Klicka på bilden för att komma t min blogg :D   

Ovido - Quiz & Flashcards