sweetdreamsbaby

Alla inlägg under november 2011

Av Erica - 14 november 2011 20:12

Hejj alla min dag har varit absolut bäst jag svär :D 

idag drog jag och Wilma t slallet med bussen som gick 1 min över 12 :D så vi var där typ halv :D det har varit awesome orkar inte skriva allt ni får bilder ist för jag har inte tid att skriva :$ 


men imorgon blire maggage grejen igen, jag ska försöka blogga imorgon bitti :D 


                       

Sååå jävla rolig dag med dig gmn en bild säger mer än 1000 ord :D hoppas det blir lika roligt imorgon, vi kanske får flipp igen hahahaha :P <3  

Av Erica - 13 november 2011 13:49

Tjenare jag gick typ upp halv 12 och sen dess har jag inte gjort någonting jag väntar på att min sega syrra ska bli klar -.- Sen ska vi åka till SÖDER Wiiie :D sen när jag kmr hem kanske jag ska ut och träffa en kompis, sen packa ihop allt och dra hem till Mammi :D <3 men jag bloggar mer när jag kmr hem igen för nu ska jag bara byta om sen åker vi chaoo ;) <3


Mobba inte inget smink, det var igår, bjuder verkligen på den -.-


           

Det där är jag och Amber från i fredags, vi hoppade verkligen inte högt, det tyckte jag var lite tråkigt, för jag var verkligen sugen på det -.- men det är tur att jag får hoppa typ hur högt jag vill på Vera på den träningen ibland, när inte min syrra kan vara med så hoppar ju jag henne :D men men ibland är det bra att träna på att hoppa lågt också, även fast jag inte tycker att det är så himla roligt att hoppa lågt så..... Men iaf nu blire lite bättre jag ska rida älskade Firre på tisdag och lördag, snacka om att jag blev glad, han i en av mina favorit storhästar att rida :D, Vera, Firre och självklart Zookie är dom storhästar jag har många minnen med :D men Zookie "min" älskade förra "medryttar häst" elr vad man ska säga kmr jag aldrig att glömma, du var väldigt speciell och vi bara passade :') <3   

Av Erica - 12 november 2011 13:34

Tjennare jag gick upp halv 12 idag jag kände verkligen att det behövdes, jag har inte så mycket att blogga om just nu men, sen ska vi väl göra något så jag bloggar mer ikväll puss.


Några riktigt sanna meningar :D


Kärlek handlar inte om att träffas varje dag och tillbringa varenda liten miljondels sekund tillsammans. Kärlek handlar om att kunna vara tusentals mil ifrån varandra och fortfaranade älska varandra  


Gud gav oss allt i par ögonen, öronen, händerna, fötterna men bara ett hjärta. Det är för att vi ska hitta det andra paret.  


Försök aldrig att vinna tillbaka det som valt att förlora dig...


Tårar betyder inte att du är svag, utan att du varit förstark för länge...


Killar ska tårka tjejers tårar inte skapa dom!


Vet du varför jag är svartsjuk när någon kramar dig?

För att någon annan får hålla om min värld i en sekund!  


Killar är som luft, utan luft kan man inte leva :)


Att ta tillbaka gammal kärlek det är som att läsa en bok man redan läst, man vet hur det slutar...


Ibland måste man vara ifrån varandra för att förstå att man hör ihop.


When you'r gone my life is over, because no one can live without a heart  





Riktigt sanna meningar :D <3 men nu ska jag typ hitta på något :D <3    

Jag saknar att få rida världen underbaraste ponny, jag kan inte leva utan dig! du gör mig glad av att bara finnas vid min sida, JAG ÄLSKAR DIG OCH DET KOMMER JAG ALLTID ATT GÖRA! <3    



Av Erica - 11 november 2011 22:10

Heej kunde inte blogga igår men nu bloggar jag igen :D skolan var grym igår jag lovar :D Jag slutade kvart i 1 :D hade 3 lektioner grymmt!! :D Igår skulle jag hoppa träning på vera men det gick någon influensa på stallet så vi ville inte riskera så vi gick hem igen och jag hoppade lite på våran bana ist typ 90-95 cm :D <3  idag hoppade jag Amber det gick helt okejj, elr okejj det gick bra haha jag har börjar gilla min sits HAPPY FACE :D fast min jävla hals är ju helt cp haha men men något att träna på finns det alltid :D <3 hehe Men igår tog jag ett till hål i örat Wiiie :D Jag har börjat att gilla rida Amber riktigt mycket, nu har jag några fler att välja mellan :D <3  Men nu ska jag kolla idol ses :D <3


Såå ser jag ut just nu :D

En till haha :P (jag bjuder på den hehe)



Wiie mitt öra :D <3 den bredvid blomman är ny tagen nu :D <3       

Av Erica - 9 november 2011 21:33

Heej dagen har varit grym :D har varit med dom jag brukar i skolan det vill säga, Babak, Wilma, Santi, Pontus, Hampus och många till :D chill dag säger jag bara inte så mycket att säga snart ska jag sova så hinner inte blogga mer....


   

Haha jag och Santi :D


Hampus :D

"Min" bror  :D <3

 

Min tjock tröja jag gjort hela själv i slöjden den blev klar idag :D <3     

Av Erica - 8 november 2011 20:58

Hejj alla underbara :D


Sorry att jag inte bloggade igår men jag han verkligen inte :( men igår så var dagen skit bra, orkar inte skriva om allt som hände för det var skit mycket ;O 


Men idag så har dagen varit jätte bra också :D jag har varit med Wilma, Hampus, Santi och Babak hela dagen :D <3 Det har varit awesome :D men nu måste jag fortsätta plugga ni får bilder från igår och idag :D <3


Haha Santi igår (driv bild ;) )

Babak igår på musiken haha så rolig du är bror :D

Jag och Santi igår i "Lugna Hörnan" :D

jaag idag i skolan haha :P

Haha jag och Hampus :D

Vi igen (igga mitt ben haha) :P

Haha Wilma som tar smyg bilder på mig när jag väntar på bussen haha ;)


Nu måste jag plugga bye :D

    

     

Av Erica - 6 november 2011 20:02

Tralalalala jag har knappt pluggat någonting och jag orkar inte heller hehe :P men sånt e livet ibland jag är bara så trött på att plugga, jag vill bara leva livet :D Men nu ska jag dra och kolla på tv.


R.I.P Hickstead-en skit fin hopphäst som skulle gå ut efter att ha hoppat hela banan på 1.40 elr om det var 1.50 så på vägen ut i arenan så bara faller han ihop och dör i direktsändning :'( 


Såååå jävla hämskt Hickstead vi tänker på dig! Vila i frid :'(  Du var guld värd.

Av Erica - 6 november 2011 15:58

Min dag har varit awesome :D Wiiie jag har ridit en av dom underbaraste häästarna jag någonsin suttit på lycklig tjej asså :D Jag red ut med Mamma och Natta i typ 1 timme idag :) mest skritt eftersom att vi körde ganska hårt igår :) men även några korta galopp upp för backarna och sen trav lite ibland men mest skritt, så inte så jätte ansträngande :) men han e så underbar att rida så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen 2 underbara dagar kvar med honom nu då, men hans ägare hade skrivit till mig på facebook för jag sa att allt hade gått jätte bra och han var jätte fin, så fick jag gärna rida honom fler gånger då blev jag överlycklig :D <3 jag skulle bara säga till :) Hon som äger honom e så himla snäll :) Men nu måste jag ta fram alla läxböcker igen, jag har inte pluggat på hela jäkla lovet, jag tog verkligen lov hehe :P men nu måste jag börja igen jag har spanska prov men det orkar jag inte bry mig om för jag ska ändå byta till extra engelska :P men jag har engelska läxa till torsdag och svenska till fredag :-/ så nu ska jag dra men först ska ni få bilder på den fina hästen som jag lovade :D <3 Hoppas att någon kan fota imorgon när jag rider hnm på volten :D <3


                   

En bild säger mig mer än 1000 ord, du kmr alltid att ha en speciell plats i mitt    Jag kommer alltid att minnas dig som en helt underbar häst!      

Ovido - Quiz & Flashcards