sweetdreamsbaby

Alla inlägg under november 2011

Av Erica - 5 november 2011 19:03

Madde: joo då allt har varit toppen :D tack så jätte mycket, ska kolla in din också, den är säker jätte fin den med :D 

Av Erica - 5 november 2011 18:53

Wiiie jag har tråkigt jag vill på fest, så var den inställd D: men aja jag blir hemma och är social ist yey :D och jag har inga nya bilder att bjuda på heller så ni får typ en låt ist ;) <3


 

SÅÅ j*vla bra, älska! hon är grymmast jag svär!! <3

Av Erica - 5 november 2011 17:26

Jag är på så sjukt bra humör så det finns inte, hoppas ni också är det :D 


Idag har jag varit i stallet hela dagen jag lovar haha jag kom dit 10 och åkte hem kl 16.00 :O men det var det lätt värt vi var ute och red typ 2-2½ timme :D Firre e en drömhäst jag lovar asså jag smälte när jag satt på hans rygg :$ men jäklar var stor han e haha :D men vi red lite överallt vi var 5st jag, mamma, Natta, Maria och Veronica :D så sjukt kul vi hade vi rejsade dom flesta bra backar om det var bra underlag :D så sjuk kul det var och Firre fick fnatt varje gång och ville rejsa om alla andra haha så jag var tvungen att hålla hnm :( men sista backen vi rejsade i höll jag hnm lite längre än alla andra så då fick jag mycket mellanrumm så då rejsade vi lite extra det gillade han :D och jag haha :P men han är sjukt stark :P tur att jag är van vid såna hästar för jag vet exakt hur jag ska göra för att dom inte ska dra hehe ;) imorgon blire en till uteritt men på typ 1 timme :) och lugnare :) på måndag blire lite lugn hoppning på volten om jag får för Johanna annars blir det vanlig dressyr på banan bara och det går lika bra det för att han är så sjukt fin att man kan göra vad som helst och smälter med det samma :$ han e sååååååå sjukt fin i formen och allt, om han nu inte kmr flytta som han kanske ska, skulle jag inte tveka en sekund på att fråga om vi får låna hnm lite då och då :) för han är guld värd :D och hon som äger hnm har typ tröttnat på att rida så hon ska skaffa forervärd och alla som har pratat med henne har velat flytta på hnm :'( 


nejj nu ska jag äta :) men jag hann inte ta någon bild idag på hnm men jag lovar att ni får en bild på söööta hästen imorgon :D 


   

Finaste Mandy på tävlingen då vi vann :D <3 Saknar att tävla, det är livet det, den spänningen och allt, bara få åka ut med hästen och hon känns som min! vill ha den känslan just nu blää :'(   

Av Erica - 4 november 2011 19:59

Hejj hopp :D min dag har varit bäst jag lovar! :D jag kom till stallet halv 10 och då började skötar OS :D jag och Wilma började och tvättade Mandys spilta (den som dem står i i stallet, krubba (det dom äter ur och vatten kopp (det dom dricker ur) och när va var klara med det var det typ JÄTTE rent :D happy face :D men sen smörjde vi sadel (det man sitter i när man rider) och tränset (det hästen har på huvudet elr vad man ska säga) :) men vi 12 var det lunch och det var det  i en timme :D då hade redan alla hästar kommit in :) hon var smutsig som vanligt, och Wilma skulle ju dra till landet så var ju tvungen att borsta själv :( men det gick jätte bra jag svär hon glänste när jag var klar :'D hon var finast i hela världen jag svär :D (a) sen var det bedömning, och vem tror du som vinner på Ponny sidan joo VI ;) wiiie så glad asså :D vi vann med finaste ponnyn i hela världen, och vi fick en liten gul/bål det är första platsrosetten den är alltid gul och blå inom ridningen :D den skulle hänga utanför hennes spilta och flasha hehe ;) 


Sen kollade jag vem jag skulle rida och jag skulle ha finaste Amber som jag redan viste hahah :P men vi hade ju hoppning och det gick så sjukt jäkla bra hon gick i skit bra form mellan hindrerna och innan asså omg hon var så sjukt fin att jag dog, och min sitts är MYCKET! bättre nu Wiiie ALLT GÅR BRA NU :'D jag är så lycklig jag mår så sjukt jäkla bra är såååååå nöjd med livet även fast jag forfarande är lite sjuk men jag är lycklig just nu :D 


nejj nu lite bilder på älsklings ponnyn idag :D <3


       

Min finaste bebis Mandy I LOVE YOU NOW AND FOREVER, YOU WILL ALWAYS BE IN MY HEART :'D <3 

Av Erica - 3 november 2011 23:04

OMG vad jag har skrikit och sprungit som en jävla idiot. jag lovar var fan livrädd...... Jag kom till säby typ halv 5 och då började jag att sköta Vilma som var helt jäkla grå och aa men hon var jätte ren när jag var klar :D men Mandy skulle gå lektion så jag kunde inte borsta på henne då så då tyckte Amanda, Evve och Wilma att jag skulle följa med till IKEA så dom typ drog mig ut ur stallet och alla typ kollade på oss   hehe men det var lite annorlunda :P när vi kom till IKEA så köpte dom dricka typ (a) . Jag och Evve delade på en dricka :) (hoppas att hon inte blir sjuk men jag förvarnade henne och hon ba äää då slipper jag skolan haha så skön asså) :D när vi gick från ikea så gick t stallet för att vi skulle gå på toa innan det började, sen direkt t bushuset det var där spökkvällen började med massor med gamla "läskiga" historier -.- sen så skulle vi gå rundan :P jag gick med Jessica, Thessan och Wilma :D fråga 1 var inge läskig alls då hade ingen skrämmt elr jagat oss än men sen mellan 1-2 så blev vi skrämda hahah den typ låg en på marken sen vi var tvungen att gå förbi och man var tvungen att gå på stigen i skogen typ för annars var det fullt med lera så vi typ sprang förbi och när vi skulle gå förbi så typ kollade hon på oss och tänkte resa sig upp -.- sen kom 3an och då var det typ inte heller något läskigt men sen hellt randome så kom 8an och vi ba WTF och fattade ingenting så vi läste frågan och svarade på den och hör någon bakom oss och vi börjar så klart kuta och skrika haha och hon typ springer efter en bit -.- men inget mer med det sen, men sen kmr vi ner till en hage som heter gröna grind det är en hage en många hästar går i i stallet och där är det 2 st i hagen som ska springa efter oss och skit och dem var skit läskiga och jag vet inte vad dom sprang efter oss fett mycket.... men när vi ska ta fråga 5 så är det mitt ute i hagen i leran och jag och Wilma går dit och läster frågar och sen när vi ska svara på den så hör vi någon typ 2-3 meter bort som hoppar upp och skrämmer oss och börjar springa efter oss och jag och Wilma får panik och börjar springa fort som fan och vi får typ panik så när vi kommit ifrån hnm så är det lungt och jag skriker, DU KUNDE HA GJORT SÅ JAG BRÖT MITT BEN DIN JÄVEL hahaha :P för jag typ stukade min fot och jag vet inte vad för att jag typ fick något på benet också men hahah det var grymt kul. men nu ska jag sova för imorgon äre ju skötar OS men först får ni bilder :D <3


           

Koftan på bilden längst upp är den jag fick av farmor, och på dom andra är tightsen som jag fick idag och tröjan jag fick idag


puss och godnatt :*

Av Erica - 3 november 2011 14:15

Nyss kommit hem från kista idag igen :D dagen har varit toppen och kmr bara bli bättre :D jag vaknade och hörde att mamma var hemma jag ba wtf hon ba jag tog ledigt idag haha så vi åt frukost jag Jessica Thessan och Mamma och medans så bestämmde vi oss för att åka till kista och shoppa lite :) jag fick 2 thigts och en långärmadtröja :) ni får bilder någon annan dag för jag orkar inte ta någon nu sorry :$ Men ikväll blire jöö spökkvällen och det det kmr bli såå awesome :D men innan det ska vi äta middag och sånt men alla har ju inte kommit hem än Jessica skulle med en kompis som skulle ta navelpersing (stavning?) och Hasse och Totte kmr väl snart koppas jag :) Undra om Totte har med sin kompis hem hit idag igen Hmm :) igår kväll så gick vi ut jag Jessica Totte och Nicke (Nicklas) det är tottes kompis :) vi typ gjorde inte så mycket alla försökte att attakera mig sen men dom lyckades inte hehe :P Men vi hade iaf kul igår kväll   men nu ska jag vara lite sociall mot alla :D <3


Dett här saknar jag :D <3   

Av Erica - 2 november 2011 19:03

Tjja alla :D nu har jag kommit hem från Kista filmen var sjukt bra den rekomenderar jag :D IN TIME  den var anorlunda men JÄTTE bra :D Innan filmen så åt vi lunch jag åt Malayzian Chicken (stavning?) men iaf det var sjukt gott, sen så fick jag en kofta av Farmor för 199kr :) ni får bild på den imorgon för jag har ingen bild nu :P men imorgon äre spökkväll i stallet, det ska bli sjukt kul :D fan att det inte är snö som förra året det hade varit mycket roligare men men inget vi kan göra :( det ska iaf bli kul, men på dagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra hittar väl på någonting roligt, men nu ska jag ta bort sminket ;)


Gammal bil på mig från i sommars :D


En randome bild som jag tog hemma hos farmor förut :)    

Av Erica - 2 november 2011 09:57

Heej alla glada, jag kunde tyvvär inte blogga igår för att jag var först hos Wilma på morgonen sen drog vi till stallet och jag skötte båda älsklingarna ( Mandy & Vilma ) :D men sen var jag tvungen att gå hem kl 15:50 för att jag var tvungen att gå hem och duscha och så för vi skulle äta middag kl 5 och sen kl 6 så skulle vi åka på Hockey match Frölunda mot Djurgården :) det var första gången jag gick på Hockey match (jag brukar inte följa med) men det var faktiskt väldigt kul så jag kmr nog följa med fler gånger :D  (a) hehe nejj jag hejjade på DIF för att jag visste inte äns vilka frölunda var ;O så därför blev det DIF :) men Frölunda vann på straffar efter 9 st straffar (det är ovanligt många innan någon får in pucken i målet :-/ ) men DIF spelade ett bättre spel, dom hade otur på straffarna bara. :(


Men idag ska jag och Jessica dra till Kista och träffa våran farmor och kolla på bio vi ska se IN TIME hoppas att den är bra :) men vi ska träffas i kista halv 1 och jag har ganska mycket att göra innan vi ska ta bussen dit så jag hinner inte blogga mer nu, men jag bloggar mer ikväll när jag kmr hem efter allt :D <3


 


:D (Globen på den övre bilden) ;) JAG ÅNGRAR INTE EN SEKUND ATT JAG FÖLJDE MED ;D   

Ovido - Quiz & Flashcards