sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Erica - 17 juli 2011 23:43

Hejsan det här är min och Wilmas nya blogg. Jag kmr blogga om vad jag gör på fritiden (hästar, kompisar) och sen nu under sommarlovet blir det lite anourlunda men sen kmr det bli bättre bloggning den här veckan som kmr. så kmr inte jag att vara hemma utan att jag ska till Göteborg och hare najja . Men när jag kmr hem blir det bloggning för fult. Men nu ska jag berätta lite om mig själv, Jag (Erica) är 13 år mitt intresse är att rida har även en egen häst som heter Verona men jag har även 3 sköt hästar på Säby gård som heter Vilma, Tindra och Mandy. Jag tävlar lite då och då när det finns lite hopp tävlingar eftersom att jag e mycket mer hoppinriktad  . Men när jag inte är i stallet så är jag med kompisar och min pojkvänn Micke  . Det här blev bara ett litet snabbt inlägg för nu måste jag packa för åker ju imorgon......


här kmr en liten bild på mig   


Puss & Kram skumbannan  


    

Av Erica - 17 juli 2011 23:41

Hej, Wilma hära. Idag kom jag hem från landet, jag har ridit skit mkt och så. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men aja... kolla min egna blogg. http://www.myyliife.bloggplatsen.se 

Uppdaterar mera där!! :D men ska försöka hinna med den här oxå!! :) 

   Just nu!!

Dagens låt! 

KYSSAR /W

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards