sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Erica - 25 juli 2011 22:54

Förut idag när jag kom hem till Mammi så packade jag upp allt och så sen åt vi lunch sen blev det att åka till söta lille hästen  . Jag red lite på en äng (jag red barbacka) hon var JÄTTE  fin idag hoppade några språng också, hon var finast i galoppen i traven så tycker hon oftast att det e så sjukt jobbigt och då försöker hon fuska..... Men sen när vi kom tillbaka till hagen igen så svampade jag av nästan hela henne för att hon blev sjukt svettig. Sen när vi kom hem så sprang vi sandviksspåret, gick inte lika bra som väntat men det var för att jag fick jätte ont i mitt knä   så kunde bara springa ett varv för efter hade jag svårt att gå  .  Men man måste träna iaf ju haha  . Sen nu på kvällen så har jag chillat lite bara sen var jag ute med Jessica, Tobias och Thessan vi hade det grymt najjs vi gick bara runt och snacka typ, kom in nyss . Imorgon ska alla vi shoppa lite gran det blir najjs hoppas jag hittar något bara men det tror jag haha det är inte ofta jag inte hittar något thihi . Nej nu ska jag vara lite social haha men ni ska få en låt först som har fastnat riktigt regält på mitt huvud    haha lite anorlunda låt asså men det har fastnat i mitt huvud, nu ska jag dra bye bye //Erica        

Av Erica - 25 juli 2011 10:13

 Just nu blir det bara ett litet inlägg har liksom typ inte gjort något sen jag bloggade igår haha idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra tror jag åker till min egna hest saknar henne jätte mycket!!! Jag vill bara upp på häst ryggen nu och få känna styrka, vilja, må bra, vara lycklig. Jag saknar våran underbara hest, ni kan få en bild längre ner  .  Om en timme cirka drar jag hem till Mammi  , då ska jag först nog med Jessica (syrran) för att hon ska kolla på bikina jag kollar på något annat medands sen måste vi köpa något till pappa  . Nu blire duschen innan jag åker......


Gammal bild på mig och Verona "Vera" (våran häst)  


  Det här är en lite nyare bild och den är från en hoppträning, jag har väst för att innan jag hoppade henne den där gången hade jag inte hoppat henne på typ ett halvår jag hoppar nästan bara på ridskolan fast när jag får chansen på Vera tar jag den väldigt fort  . På den där hoppträningen tränade vi rakriktning mot hindret, så då hoppade jag typ 1,00m tror jag det var, har hoppat högre på henne men hon var väldigt trött den där gången så vi höjde inte mer då men huvudsaken är att det går bra det spelar ingen roll hur högt det är bara det kändes bra och att man e nöjd  .


   dagens låt också nu ska jag dra bye bye //Erica  

Av Erica - 25 juli 2011 00:15

Älskling!! allt du skrover stämmer så jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar dig!! Du betyder sjuktt mkt för mig, när jag ser dig kommer jag typ skrika och bara springa fram till dig och hålla om dig!! Du ska aldrig mer behöva vara utan mig!! Jag vill att du ska komma hit nu nu nu!! Du är FINAST på jordklotet!!   Du får SERIÖST INTE åka igen, du bara får inte, jag kommer dö utan dig!! :( 

STANNA!!

Till dig min älskling!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards