sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Erica - 23 juli 2011 23:53

rubriken har inget med inlägget att göra men det är menat till minst 2 personer (ni vet vem ni är)  . Men idag så har jag varit i sommarhagen och hälsat på alla mina bebisar Tindra verkade glad över att se mig blev grymt glad när hon kom på än gång när hon såg min det va så gulligt   hon var på grymt bra humör idag hon verkade vara sjukt nöjd med livet hon kanske har börjat förstå att jag inte kmr lämna henne..... Så idag blev det lite extra kärlek till Tindra för att hon var på lite mys humör (det händer inte jätte ofta). Men jag hälsade ju såklart även på Mandy och Vilma . Sen så hyrde vi film på Ica det blev Trassel och Black Swan, Trassel var faktiskt grymt bra  .  


Nu ska ni få lite bilder:


   Tindra    Vilma   Mandy   Smothie jag gjorde ikväll   Smothie   Grymt bra!!!   Ganska bra!!   Från i Tisdags   haha en random bild.....   Dit blire nästa vecka ;D   Utsikten i Göteborg ;D       Haha lite random smilisar jag ritade på min hand när vi åkte till Göteborg, haha lagom uttråkad  . så då fick ni några bilder iaf jag tog typ inga bilder i göteborg så  . inte så många jag kan lägga upp när man inte har liksom...... Snart ska jag nog sova för ska upp tidigt imorgon... Vet dock inte hur uppdateringen ser ut imorgon för att pappa fyller ju år så vet inte när jag kan sitta vid datan för att vi ska åka till min farbrors gård i Trosa och fira min pappa där och det tar typ 1 1/2 timme att åka dit och vi ska vara där halv 12 så jag måste gå upp ap tidigt imorgon för att jag måste duscha innan och sminka mig lite så måste gå upp typ 8   eftersom att vi åker lite innan 10.... 2 timmar borde räcka elr det måste det göra för kmr inte orka gå upp tidigare men nu ska jag sova chaoooooo


Sov gott alla //Erica   En extra puss på min Älskling och lite extra kärlek till Wilma också  love yaaaa babes         

Av Erica - 23 juli 2011 12:59

Haha jag har typ inte kunnat sova ut på hela veckan så nu har jag sovit i 12 timmar fast jag skulle kunna sova i typ 2 till fast min pappa väckte mig....... haha men snart skulle vi typ åka handla och jag vet inte vad men jag bloggar nog mer ikväll för jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag skulle behöva åka till kista för min pappa och lossas pappa fyller år imorgon tror ni att jag har köpt något njjja haha fast innan hade jag inga pengar så har inte kunnat och nu har jag liksom typ 150kr så det blir väl bara något litet   men nu ska jag dra chaoooo


fast nu kan få dagens låt först     Sååå det var allt för mig just nu puss och kram skumbannan  //Erica  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards