sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Erica - 22 juli 2011 23:55

Fan vad skönt att vara hemma igen asså kom hem ikväll typ kl 11  . nu ska jag skriva om min galna/roliga vecka   .


Måndag: det var typ då vi åkte till Göteborg vi kom fram typ 5-6 tiden tror jag att det var så vi checkade in på ett ställe som vi skulle bo på i 2 dagar men den kvällen gjorde vi typ inget mer förutom att typ chilla fixa allt och spela lite kort  


Tisdag: Då så ställde vi klockan på 10 för vi skulle till Liseberg såklart   och man måste ju vara där från dom öppnar tills dom stänger (A) men jag åkte massor med roliga saker jag älskar att åka bergodalbanor det är skit kul jag är inte direkt rädd för något utan det är bara tuta och köra..... hehe jag ville åka Atmosfear men inte min syrra så det blev inte så   men men. Den kvällen kom vi iaf "hem" typ nästan 12  .


Onsdag: Då så åkte vi till min pappas och mammas barndomskamrat vi hade det jätte trevligt och så jag och jessica fick sova i en egen liten stuga det var skönt fast det var jäkligt kallt där inne   haha faast jag fryser inte så lätt fast det gör Jessica haha.


Torsdag: på morgonen så gick vi en promenadd på 8km det tog jätte lång tid och det var jätte varmt   sen när vi kom tillbaka så packade vi ihop våra saker och sen så bodde vi på något ställe i Smögen så det var najjjs   


Fredag: Vi var tvungna att vara ute ur våran stuga kl 12 så när kl var 12 så åkte vi ner till bryggan och gick runt och kolla i massor med affärer (jag hittade inget) . Men sen så åkte vi till något annat ställe och då köpt jag bara ett lila nagelack, en maskara, och världens skönaste kudde som jag skulle ha i bilen på väg hem för då är det lättare att sova thihi   och sen nu på kvällen kom jag hem. 



Det är typ min vecka jag saknar jätte många kompisar men speciellt Wilma och min älskling   hoppas att jag får träffa er nu nu nu  JAG ÄLSKAR ER !!!!!  


Dagens låt: 


Puss & Kram //Erica                

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards