sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Erica - 30 juli 2011 12:09

Så får blogga lite om flera dagar  


Torsdag: I torsdags så träffade jag Wilma vi gick hela vägen till sommarhagen och hem igen sen när vi var där hälsade vi på alla älsklingar och så. Sen när vi kom hem till mig igen åt vi lunch, och medans så bestämde vi oss för att ladda in musik på min ipod så då gjorde vi det sen taggade vi till Centrum och käka glass och kolla lite i affärer jag ska nog köpa ett par shorts på gina. Sen så var vi tvungna att vänt i min port för att Wilma var tvungen att åka hem (hon var tvungen att fixa sitt busskort. 


Fredag: Igår så skulle vi kolla på när en häst i vårat stall sprang på travet så vi kollade på det, men det gick inge bra för hnm för att han började galoppera och blev diskad   fast det var skit tragiskt det var en häst i det loppet som dog på banan så jäkla hemskt den bara föll ihop och typ dog med detsamma (tror det var överansträngning) stackarn var bara 10 år  ...... Sen när vi åkte därifrån så badade vi och sen skulle vi hälsa på Hasses gamla katt som han gav bort för ett år sen. Tror det var allt för igår  .


Idag: Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra har inget planerat elr jag ska iaf springa och träna på kvällen men inget planerat för dagen  .


Imorgon ska jag hjälpa till att ta hem nästan alla hästar från sommarhagen, ridningen börjar om en vecka  


NU ska jag hitta på något chaooooo //Erica         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards