sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Erica - 14 december 2011 20:39

Förlåt hann inte blogga mer igår jag hade ju Firre igår kväll också så han inte kom hem typ kvart i 10 :/ och då var jag tvungen att duscha :( Men idag hare varit najjsigt asså ;D första lektionen var slöjd, sen klassråd, No sen gick jag anna och Johanna t slöjden igen var bara där en kvart sen blev det språkval och då kollade vi på film så satt bara och prata med lite olika kill kompisar sådär najjs ;) efter det slutade jag men johanna och jag gick t slöjden igen för att jag var tvungen att göra klart mina lovikavantar elersom att vi inte har nästa termin för då har vi bild ist :/ fan vill ha slöjd 1000 gånger roligare juu :/ så nu är dom också klara :D efter det drog jag och Vendela t stallet och mötte Lotta ;D vi åt först den hjälpte Lotta mig att plugga t so provet på fredag, för hon är skit bra på judendomen så jag behövde verkligen det nu kan jag mer iaf :D Lotta är min Curd haha ;D <3  sen satte hon upp saker t Irina (hennes sköt ponny) efter det drog jag hem med Evve, Vanne och Lotta, nu är jag ny duschad och sitter här :D 


     

Firre, den finaste ;D  På lördagen har jag ÄLSKLINGEN igen :'D


Kan det inte komma såhär mycket snö som ligger kvar också? D:


KOmpis det går bra nu, fortsätt så, det bara stiger :'D <3      

Ovido - Quiz & Flashcards