sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Erica - 22 december 2011 21:45

filmen är slut :P och nu så¨chattar jag med Jessica S och Evve :D najjsigt värre you know ;) mamma och syrran kom nyss hem men jessica ska snart dra igen skönt det blir bara jag mamma och hasse :D kmr nog inte blogga mer idag men vi får se see ya ;D <3333

Av Erica - 22 december 2011 19:20

Tjena duschade precis och innan det åt jag med Hasse (min lossas pappa) han hämtade mig på säby sså sjukt snäll :D och sen hyrde vi film :D så snart ska vi kolla på film riktig film dag asså :D imorgon åker jag t krogstorp med pappi :D men nu har hasse duschat klart så nu ska vi kolla på film kanske uppdaterar mer sen, (lycklig tjej) :DD <3


Kolla på den här :D det är Trailern på Rec 1 ;D gillaru skräckfilmer kolla på den här den är riktigt värd att se ;D även fast man blir jävligt rädd ibland det är värsta kicken ;) kanske ska kolla på 2an med Wilma någon gång om hon inte bangar ;) <3


Nu ska jag kolla film bye :)

Av Erica - 22 december 2011 11:54

Hejj gick upp för ett tag sen, vaknade av att WIlmas brosa spelade musik med mycket bas :/ sen också av att Wilma kollade på mig :$ Men snart ska vi kolla på the last song ;D sjukt bra hahah då kanske dom gråter mer ;) vi dygnade inte igår för fillan somnade och sen så skulle vi ju göra saker imorgon också så då gjorde vi inte det :P Idag så blire stallet ;D najjs då får jag äntligen träffa Mandy och Vilma igen saknar dom son fan :/ ska puss extra mycket på Mandy eftersom att hon var så duktig på julshowen :D min prinsessa :) efter säby får vi se vad klockan är och så om den inte är mycket och alla ska hem kanske jag hittar på något annat, om jag inte ska vara med WIlma och Fillan ;D Jag bloggar mer efter filmen, puss på er ;)


 

Vilma min "lilla" bebis ;D


   

Oxer en meter på träning ;)


Bilder i repris ;DD Taggad ponny på att hoppa på sista bilden ;DD

Av Erica - 22 december 2011 00:02

Har kollat klart på Julias Ögon nu, skit läskig i vissa stunder :S men kollade iaf hela filmen :D haha vi ska dygna iaf jag och Wilma Fillan kanske bangar men inte jag och Wilma ;D Haha typ 2 gånger under filmen hoppade Wilma bakåt på mig haha och hon nöp i måna tår typ hela tiden hahah ;D Men shit vad kul vi haft ;D Har druckit 750ml powerking så behöver nog ändå inte sova haha och vi har en på 500ml kvar ;D jag kmr uppdatera lite då och då när ja har något att skriva ;D

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards