sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Erica - 23 december 2011 16:06

jag har lite bråttom jag ska åka om 2 min sitter i pyjamaströjs osv kanske ska byta om och så, men har iaf sminkat mig och borstat tänderna :P men jag typ måste fixa mig nu bara lite brottom chaooo ;P bloggar mer i krogstorp ;) <3


       

bilder på mig ;D <3

Av Erica - 23 december 2011 10:49

hejsan svejsan igår kväll så kollade jag vad jag ska ha på mig imorgon och det är bestämmt nu och det är ganska skönt att jag slipper hålla på med det idag :P idag så åker vi ju det tar typ 2 timmar att åka -.- men men :P jag kmr ta med min data dit ner osv så jag kmr blogga där också :D också kmr jag ta bilder :) dom har ju massor med djur eftersom att dom har en gård, dom har ölands gäss, 2 katter, 1 hund, 3 hästar men dom är inte deras men dom står iaf på gården :) och sen har dom höns, får, gätter haha jag tror inte att jag glömt något om dom inte skaffat något mer -.- Jag ska försöka göra en packlista eftersom att jag kmr hem på tisdag så jag kan liksom inte glömma något :P men det blir nog toppen hoppas att det är snö därnere för här är det ju typ inget -.- :-/ vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer just nu men jag uppdaterar mer sen puss :)


   

haha sorry första bilden kom åt fel håll men jag fattar ju ingenting på min nya data hahha :P

Ovido - Quiz & Flashcards