sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Erica - 21 december 2011 21:01

haha har sett det förut men den är såå jävla bra, haha men jag as garvade för fillan och wilma stört bölade hahaha och jg dog av garv och då bölade dom ännu mer :P  hahahah sååå häärrr kul men nu så bäddar dom och snart ska vi nog kolla på Julias Ögon hahah shit jag kmr döö :PPP men det kmr bli kul men läskigt aja skit samma :P bästa kvällen på läng jag svär ;) snart ska ni få en bild assåå jga dör så sjukt jävla snygg :$ aja nu ska vi göra något bloggar mer sen när jag har dött hahah kmr vara livrädd :$


     

SÅåå snygg :$ HAn är med i Dear John ;D puss och hejjj ;DD <3

Av Erica - 21 december 2011 16:17

tjaaa sitter här hemma hos Wilma med henne och Fillan ;D jävla data nördar vi är alla sitter med sina MacBooks ;D <3 haha sen ska vi kolla på skräckfilm ;D det blir najjs ;) vi var på Willys förut och köpte dricka och godis ;D haha powerking ;D <3 najjs som fannn ;) så jag och Fillan sover här ikväll, imorogn ska jag troligen hoppa Vera ;) och på fredag träffa Jessica S ;D najjs såklart ;) jag uppdaterar mer lite senare ikväll, hahah jag kmr döö när vi kolla på filmen hahah som vanligt dåå ;$ men nu ska jag vara lite social mot dom andra sååå byye alla fina ;D <3



Dagens låt ;DDD <3

Av Erica - 21 december 2011 12:37

Sitter här hemma hos mig och chillar vi åt nyss, var jäkligt hungrig innan -.-  om typ en och en halv timme blire t mina efterlängtade älsklingar :( :) Men det kmr bli sjukt najjs att få träffa dom igen saknar dom massor :/ JULLOV så nu kan jag ju göra typ vad jag vill och när jag vill, saknat det asså ;D


Känner på mig att det här lovet kmr att fååå sjukt många minnen och det bli sjukt kul, tagga som faannn, juste sen ska jag träffa Lotta också kanske sover där någonting det får vi se :D Haha sist jag sov där så hade vi damp garv hela kvällen typ hehe :$ men aja nu ska jag vara lite social mot Wilma ;D såå bye bye bloggen ;D


igår i skolan :P


   

Igår, dålig kvalite men ändå ;D

Av Erica - 21 december 2011 07:34

Gormorgon alla bloggläsare ;D  gick upp typ 6 för att duscha för hann inte igår och nu sitter jag framför skype med Wilma ;D najjs ;D Det bästa är att det kommit jätte mycket snö ute erl mer än det var innan iaf ;D <3 Efter skolan ska jag och Wilma hem t mig så då kmr jag uppdatera mer då  ;D så det blir toppen, sen när klockan är typ 2 så drar vi väl t stallet och då så ska jag fota lite så då får ni lite bilder ;D <3 Men nu ska jag vara lite social mot Wilma så....


Puss och hejj ;D


 

Förra vinterna, kärlek ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards