sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Erica - 15 december 2011 20:11

Shit sååå sjukt jäkla glad för mitt matte prov gick så sjukt jäkla bra, nu blire So prov imorgon -.- jag gillar inte So så hoppas på att få godkänt iaf -.- efter skolan drog jag och Wilma hem t mig, hon kom idag, har saknat henne bajjjs mycket ju :'( VI åt lite kladdkaka i stallet idag eftersom att det är kladdkakans dag, var med Wilma, Lotta, Evve, Amanda P, Zara, Jessica K, Elvira, Sara, Vanne och sen kom Fillan också :D  Det var awsome säger jag bara :D vi körde en lek som heter "Jag har aldrig"  och såå aaa haha skit kul iaf ;D Sen drog jag hem med Elvira, Amanda P och Evve najja kom hem typ 7 ;D nu måste jag typ plugga So skiten såå bye ;/ 


 

Så såg jag ut idag, lyxade till det imorse med att platta håret ;D <3  

Ovido - Quiz & Flashcards