sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Erica - 29 december 2011 22:47

Tjooo, just nu kollar jag på tv, det här är sista inlägget för idag :D imorgon sover jag hos WIlma, tagga gärnet, och lördag och söndag hyrning, tagga, tagga, tagga Wiiie BÄÄÄÄÄÄÄSTA helgen asså jag svär ;D puss på er nu börjar mitt program igen pöss pöss :*

Av Erica - 29 december 2011 19:54

Överskriften säger allt, idag så togs säbys finaste charmtroll bort, han hade svår tarmvred och gick inte att rädda han kämpade i 4 timmar, men sen tog lidandet slut och han fick somna in för gott... Men nu galopperar han vidare på dom evigt gröna ängarna i trappalanda. Det var svårt att inte gilla den ponnyn, visst jag ska inte säga något för jag gillade verkligen inte honom under en tid men sen när jag red honom i hopp så kom vi överäns som vi inte gjort tidigare och vi hade verkligen jätte roligt dom lektionerna, jag tror aldrig jag har skrattat så mycket när jag ridit en ponny, och han tyckte att det var jätte kul han med det var 2 barbacka pass, första blev det bara dressyr men han gick så sjukt jäkla fint, och efter så märkte han hur stolt han var för att han jobbat så bra i formen osv :) och andra passet var det bla kadrilj barbacka jag och Niki var lite crazy :P men våra ponnysar tyckte att det var skit kul öronen framåt hela tiden och sprang gärna på. Då var han glad. det är helt sjukt att ena sekunden är han där och nästa är han borta..... Nu ska ni iaf få se Säbys ängel som nu är tillbaka i himlen...


     

Andra passet det där var lite i kadriljen, men inga bilder på kadriljen som man ser bra... Han gick inte lika fint den här lektionen men det var för att jag ville på kadriljen att han bara skulle få ha kul han var ju ändå 20 år och rund om magen... men han var sjukt fin.


 

Ute i sommarhagen sjukt sööt, väldigt vig iaf och gör allt för godis söta ponnyn :)


 

Dom fick jag idag på hööks, det var dagens höjdpunkt med tanke på all sorg :-/ :(


Vila i frid Turbo Urban  


Av Erica - 29 december 2011 11:04

Snart ska jag gå t banken för att få bank och ID kort najjsigt värre :) Sen blire nog säby sen ska jag prata med pappa om vi kan åka t hööks :D vill ha mina byxor t hyrningen :-/ surt värre, fast min bäbis kmr ändå vara finast :*


 

MIN finaste älskling, 2 dagar med dig dom kmr bli hela jävla underbara och det kmr vara 2 dagar som jag ALDRIG kmr att glömma, jag kmr njuta varje sekund du e så sjukt fin och underbar, vare gång du ser mig gnäggar du, då känner jag hur glad jag är att jag blev skötare på dig, hela min tid med dig har varit helt jävla underbar, och så ska det fortsätta också :* puss på dig, idag kmr jag t dig gmn, kmr vara med dig och Mandy hela tiden idag har saknat er så sjukt jävla mycket så det gör ont D':

Ovido - Quiz & Flashcards