sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Erica - 20 december 2011 21:04

såå här najjs snart ska jag duscha men just nu skypar vi det har vi gjort i typ 25 min också :P najjs också :P men bloggar mer imorgon när jag vaknar puss och hejj nu får ni en randome bild på mig och Wilmur ;)


 

hahah ser sååå här efterbliven ut ;)

Av Erica - 20 december 2011 19:26

tja tja sitter med min data och är super glad jag och Jessica kom hem för typ 10 min sen och jag är klar t alla förutom Wilma men vi ska köpa till varandra efter jul :D ska snart äta middag och jag har typ inget att blogga om -.- :( men slänger nog in ett inlägg innan jag lägger mig sen.


           

haha kameran är skit rolig kmr komma många bilder ;) <3


puss och kram din gammla skumbanan :P


Av Erica - 20 december 2011 16:01

Tjjja skoldagen började med att jag fick min  efterlängtade MacBook :D älskar den redan :$ imorgon slutar jag och har jullov wiiie :D När min syrra kmr hem ska vi ut och köpa lite julklappar :D bloggar mer sen min innan får ni lite bilder puss :)



   

Så såg jag ut idag ;D


       

Sååååå häääär j*vla najjs asså ;D    <3

Ovido - Quiz & Flashcards