sweetdreamsbaby

Alla inlägg under december 2011

Av Erica - 20 december 2011 16:01

Tjjja skoldagen började med att jag fick min  efterlängtade MacBook :D älskar den redan :$ imorgon slutar jag och har jullov wiiie :D När min syrra kmr hem ska vi ut och köpa lite julklappar :D bloggar mer sen min innan får ni lite bilder puss :)



   

Så såg jag ut idag ;D


       

Sååååå häääär j*vla najjs asså ;D    <3

Av Erica - 19 december 2011 19:51

Tjenare där ;D kom hem för ett tag sen elr nejj haha jag duschade ju nyss knas minne asså ;D Men innan det var jag hos Vera min söta lilla häst :) Red ut lite och jobbade lite form på vägarna ;D för går ju inte att göra något när det är halt och kram snö -.- Men nu har jag fått bilderna på mig och Mandy :')  så dom får ni, dagen var awesome på lunch rasten drog vi hem t Wilma i barkarby och åt vi hade 2 h lunch rast, chill pill ;) Imorgon får vi våra MacBooks sssååååå hhhhäääärrrr glad asså ;D Såå då kmr det komma massor med inlägg i skolan också såå här grymt det kmr bli jag lovar ;) <3 NU får ni bilderna :D <3


        

Fram ridningen i stora ridhuset "pigg ponny bus"  


 

2 bilder på framhoppningen


     

Haha igga sista den är en meter inte så snyggt hopp jag vet men vi kom ju över iaf ;) men hon var bäst :D


Älskar bilden,  den säger 1000 ord :$ bebisen blev så taggad att hon bara ville köra så hon gick "lite" "skänkelvikning" hela jäkla långsidan tills dom ändrat höjden, hihi bus ponny :D <3


 

Hihi hon fick visa att hon kunde springa lite fort också men sen tog jag tillbaka henne ;D <3

Kärlek till min prinsessa :* <3


       

Bilder från idag :D <3


Nu ska jag fixa lite så bye.


Kärlek :* <3   

Av Erica - 19 december 2011 06:43

Shit vad jag är trött jag kollade på beck igår och sen kunde jag inte sova så jag somnade vid 12 kanske -.- och gick upp prick 6 -.- aja snart blire att gå t bussen kanske ska byta om, sminka mig och borsta tänderna först ;) idag är det ganska chill dag , matte, idrott, no, no musik fast vi ska typ inte ha alla lektioner för att vi ska typ städa halva dagen ;D för på onsdag slutar ju vi och imorgon får ju vi våra datorer och då kmr vi hålla på med dom HELA dagen tjiho :DDDD  Fan vad duktig jag är och hinner blogga innan jag går t skolan brukar aldrig palla haha :P Filmen på mig och Catta har kommit upp så ni får den idag i eftermiddag elr imorgon det får vi se :P <3 


om jag ska vara ärlig saknar jag sommaren men bara lite ;D <3  

Av Erica - 18 december 2011 19:38

Shit världens underbaraste dag på länge asså, gick t stallet runt 12, nu ska jag berätta det jag gjorde :D jag skulle vara med på julshowen idag i stallet jag skulle hoppa höjdhoppnig mot min ridlärare, jag var sjukt taggad, gillar att rida för publik :$ haha vet inte vf men jag blir aldrig nervös elr någonting :) Mandy var helt jävla fucking underbar, hon kunde inte ha varit mer perfekt jag lovar hon är guld värd. Jag, Wilma och Lotta fixade med Mandy i typ 2 timmar så hon blev sjukt fin hon gläsnte så mycket att en som jobbar där trode att vi hade haft pälsglans o.s.v sen gjorde jag och Lotta kilroy t sanna typ i en timme sen pratade vi med Annika (fritidsläraren) och såklart Sanna :D sjukt najjs, runt halv fem så sadlade vi båda hästarna, sen blev det att gå ner elr vi red ner :P hehe när vi kom in i ridhuset hade hon styltor så dom tog vi bort sen började jag rida, hon var jätte fin idag verkligen direkt när jag tog tyglarna gick hon i perfekt form och den var verkligen perfekt ;)  MIN ÄLSKLING!  travade fram lite i lilla ridhuset också sen gick vi in i stora där hela publiken var där hoppade vi fram och sen började tävlingen, jag började på 50cm och hon på 60cm för att Kilroy var mupp, han skulle hoppa 20cm igentligen för han är ju storhästa och jag hade ju C ponny ;)  och sånna var reglerna men han rev 3 gånger på en meter och då hade ju jag bara hoppat 80cm för hon höjde sen så att det skilde 20cm men eftersom att 80cm inte är någpn match alls för mig och Mandy fick vi också hoppa en meter fast fel fritt såklart ;D vi hade kommit över 1.20 skulle vi nog garanterat för Mandy var sjukt tagged kändes som att hon skulle kunna hoppa hur högt som hälst ;D <3 ÄLSKAR HENNE MEST AV ALLT HON ÄR DEN JAG BEHÖVER FÖR ATT MÅ BRA, HON GÖR MIN DAG! <3 


Det var en tjej som fotade tror jag så bilder kmr ;D <3 på mig och skrutten :D <3


Haha Fillan och Mickel idag :D


Rosetten jag fick idag på världens bästa :D


   En oxer på en meter på en hoppträning :)      

DU är det bästa man kan få :* <3 

Av Erica - 18 december 2011 10:25

överskriften säger allt jag drar vid 12 innan ska jag fixa allt och har inte äns alla saker här och så :( men det kommer att bli sjukt awesome ;) Jessica S, Wilma och Lotta kmr att hjälpa mig så att det blir sjukt bra, tack tjejer ;) älskar er :D <3  Gick upp för typ 30 min sen och ALLA ligger och sover förutom jag men ska snart väcka alla :$ för vill ha frukost :P hihi men jag bloggar mer sen när jag kmr hem det blir runt 19 kanske så kolla in på bloggen då igen ;) 


nu ska jag dra, puss & kram din skumbanan  ;D <3 extra mycket kärlek t Mandy ;)

Av Erica - 17 december 2011 20:03

Överskriften säger allt jag är taggad t 1000 ;D Men jag säger vf imorgon kan tyvärr inte säga vf just nu :'( 


Aja idag så har jag först varit på säby la på Mandy täcket för hon var jätte blöt :/ men skötte och hjälpte jessica lite med pyntet, sen så gick vi hem och jag duschade och sen åkte vi t mormor :D det var kul, fick träffa Linnea igen min halv kusin :D Sen så drog vi ut t Firre och Vera ;D eftersom att det var jätte dåligt väder och knäppa heeesten bråkat i hagen så han hade sår och hals täcket hade åkt bak så den var helt blöt och trasig :/ men men inget jag kan göra han var iaf jätte mysig idag han ville att jag skulle ha mitt ansikte i hans 24/7 gulle hästen :$ Gick ut och gick med honom också det tyckte han var super mysigt ;D Snart ska jag äta. 



P.S jag hoppas att jag får filmen snart ;D


Tyvärr inga nya bilder men ni kan få en gammal




jag och Morej ;D


BYE BYE ;D

Av Erica - 16 december 2011 22:24

Shit vad kul jag har haft ;D Först när jag fick reda på vem jag skulle ha så fick jagh Cornelia men jag pallade inte ha henne på avslutningen och allt så jag bytte med SNÄLLA Zara som hade Catta för hon gillar sånna hästar som Cornelia, visst det gör jag med men pallade inte idag när jag är sjuk och allt :/ Så då fick jag Catta :D Red fram och hon var pigg, och hon brukar alltid var seg ;P så jag ba sanna hon kmr bocka idag, gången efter när jag vänder upp mot hindet får hon damp och bockar (drar ner huvudet skit långt) och får damp och hoppar sidled och jag vette fan allt och den hästen hon vet verkligen hur hon ska få sin ryttare att FLYGA!! så direkt när jag känner på henne att börjar skuta med ryggen så får jag typ damp haha det måste ha sett kul ut :P Men jag lyckades hålla mig kvar, sen när jag skulle hoppa banan så tar jag av sporrarna för att jag känner häldre en seg häst än en som bockar skit mycket :P så vi hoppar banan sist i min grupp vi var 5 st tror jag haha dåligt minne :$ Aja första hindret var 50cm andra 60cm nästa 70cm sen 80cm sen 90cm sen 1 meter och sen 1.05 meter :D jag hoppade alla hinder, asså jag lovar, 1.05 var typ högre än henns bog ;O hehe men det var skit kul :) älskar att hoppa högt elr rättare sagt högre :D <3 Men det är ganska högt för att hoppa ridskole ponny ;D Det var en tjej som filmade har inte fått filmen än men ni får den när jag fått den dock ser det inte lika högt ut för hon står på läktaren och detn är ovanför men men :) <3  NU ska jag chatta lite till med Jessica S sen blire att SOVA   


PUSS och hejj ;) <3 Extra kärlek t dom som åkte av idag :( det blev totalt 6 avramlingar :/ stackarna :( <3 

Av Erica - 16 december 2011 14:45

Tjenare idag hade jag ju so prov gick sådär helt okejj tror jag, svarade iaf på allt, men vet inte om det var rätt direkt?? ;O Idag är det avstutning på min ridning, kmr nog gå bra, efter ska vi fika och så så kmr hem typ halv 9 kanske  ;D Shit vad jag älskar min grupp asså, och många i mark också ;) Så nu ska jag ta och byta om för det börjar om 2 timmar och slutar typ 7 ;D inga nya bilder idag än så länge iaf kanske har några sen. 


Puss & Kram :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards