sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Erica - 5 februari 2012 21:43

Allting var perfect fanns ingenting jag ville ändra på men när jag kmr hem så är allt fuckt up asså seriöst pallar inte ta den här skiten inte från dig vf?? Seriöst du ska veta hur dåligt jag mår när jag ska sova på kvällarna när sånt här händer, tårarna rinner och jag vill inte torka bort dom... Allt är gjort och det finns inget jag kan ändra. Vet inte hur mycket till jag orkar. Hoppas att morgondagen blir bättre får iaf träffa finaste och världens bästa vän <3 vill bara komma bort från allt det här orkar inte längre allt jag ber om är att du kan vara lite glad.. Nu ska jag försöka tänka på annat, sorry för depp inlägget men kände att jag behövde skriva av mig lite...

Av Erica - 5 februari 2012 00:44

Som sagt nu ska jag sova ligger i sängen med ipoden och gör inte så mkt kollar typ bara runt lite ;) men nu är det dags att sova annars kommer jag sova till 12 som idag och det är inte bra för då kan jag inte sova på kvällen och det menas med trött unge i skolan på måndagen och deg menas med HYPE ;) hehe aa ni fattar. Men idag har det inte hänt så mycket har haft skit tråkigt nästan hela dagen aja godnatt nu då alla fina. Puss & Kram <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards