sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Erica - 10 februari 2012 23:45

Tjoo red ju som sagt Caesar idag och det gick åt rena helvetet... Om jag får honom nästa vecka på hoppningen kommer jag inte att vara med utan då kommer jag gå hem igen... Aja resten av kvällen blev lyckad höll på att somna på min BÄSTA syster :) men nu är jag såå trött orkar inte skriva mer orkar inte hålla ögonen öppna. Får se vad jag gör imorn skulme behöva löpa nya tights då nästan alla mina är trasiga -.- aja godnatt nu <3

Av Erica - 10 februari 2012 14:12

Tjoo kom precis hem och nu måste jag typ bara äta något sen blire säby :D det blir rida Caesar ikväll ;) är inte jätte sugen på att rida honom blev helt slut förra fredagen -.- han är skit stel i vänset sida/bog :( men men det får vi jobba med :) igår blev det inte rida Firre för det hann jag inte var TVUNGEN att hoppa Vera men det gick såå sjukt jäkla bra asså :D skit fin, fick en kommentar av ridläraren: Du är en riktig ponnyryttare du. ;) Hon menar att även om vägen blir lite knas så kör vi iaf och gör det bästa av situationen och det går ju oftast jätte bra när jag gör så, så why not ;) Men det gick iaf jätte bra och både jag, Vera och Ki (ridläraren) var nöjda :) så det var kul men sen skulle jag har ridit Firre när jag kom tillbaka från hoppträningen men vi kom tillbaka kvart i 9 till stallet och det är kvällsfodring klockan 9 och sen låster vi stallet så kände att det inte avr någon idé att äns rida lite på volten ;) nejj men nu ska jag göra iårdning mig bloggar mer ikväll men det blir nog från ipoden tror jag så inga bilder då förmodlige. Aja puss & kram   


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards