sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Erica - 6 februari 2012 16:50

Dagen blev absolut BÄST :D jag somnade typ halv 12 igår så dagen blev totalt HYPE Wilma filmade mig när jag gjorde 2 saker vi behöver inte gå in på vad :P Helt RANDOME ;D Vi slutade ju 10 i 12 och då drog vi hem till Wilma och vi typ vilade ett tag (2 timmar) sen drog vi vidare till säby :D Dock var både Mandy och Vilma PMSiga så orkade inte sköta länge... Nu chattar jag med finaste :) han kommer väl dra snart för att han ska träna men iaf :) nu ska jag fortsätta kolla runt lite på datan imorgon är det skridskor och simhallen som gäller (Y) och den här gången simhallen utan skadat knä så nu jäklar kan jag simma fort ;) (har ju gått på simning så ) Nej nu ska jag vara sociall så byee ;) <3


 

Jäkling gammal bild men bjuder ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards