sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Erica - 3 februari 2012 21:09

Red Caesar idag (wilmas sköt ponny) gick faktiskt väödigt bra bara andra gången jag rider honom så är riktigt nöjd ;) ska ha honom nästa gång också :) sen blir det säkert att hoppa honom också hoppas att Wilma fotar lite nästa vecka också ;) eftersom att det är Wilmas skötponny tycker nog hon det är roligare också :) nu chattar jag med finaste :') skit gullig när han skriver till mig :$ aja nu blire kolla film chaoo ;)

Av Erica - 3 februari 2012 14:11

Den här dagen har varit najjs som faan säger jag bara :) kan nästan inte bli bättre men joo det blir den tagga ridning ikväll :D träffa underbara vänner och allt, shit livet leker säger jag bara :D Just nu sitter jag i min säng och dunkar musik men nu ska jag packa till pappa så måste dra behöver inte förklara dagen för den har varit nästan perfect! :'D  DU gjorde den perfect! :$ Älskar pirret i magen asså hehe :') det är du som får mig att känna så!    haha nu ska jag inte sitta och skriva ner alla mina tankar haha det hade varit för många :P 


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards