sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Erica - 2 februari 2012 21:36

Tjoo sitter i soffan och kollar på 5an ;) snart ska jag sova smsar även med lite olika roliga och sociala personer :D najjs som faan imorgon åker jag hem till pappa och ska ju även rida innan imorgon hoppas på Mandy, Dexter, Catta eller Amber :D i samma årdning som dom står ;) nejj nu ska jag snart sova natti natti puss & kram alla underbara människor!! :*

Av Erica - 2 februari 2012 20:08

sitter här nu och ska gå in i duschen  :D Bloggar mer sen men från ipoden så inga bilder i nästa inlägg ;) Juste åkte till Vera idag red ut i bara grimma och grimskaft jätte mysigt! :D pärlan min skötte sig utmärkt som vanligt! :D nu måste jag dra chaoo ;) <3


 

Av Erica - 2 februari 2012 15:31

 

hahah var bara tvungen att ladda upp den här bilden, det är från idag dom tejpade Jonis runt en stol men han ramlade med stolen och allt det blev knas hahha :P aja nu ska jag äta mellis chaooo ;) <3

Av Erica - 2 februari 2012 14:42

Idag i skolan så var det ju typ inte enligt schema jag tycker faktiskt att det här vi gör är roligare än det vi brukar göra! :D Så jag är glad är på skit bra humör idag också :D Älskar mitt liv just nu måste jag säga fy fan vad najjs det är, I love it! Om jag inte skulle vara sjuk skulle det vara ännu bättre men man kan ju inte få allt :D tänk possitivt ;D  Ikväll kanske det blir Vera det snöar ju som faaan :D juste det gick skiiiit bra att rida henne igår sjukt fin jag kunde lägga henne i vilken form jag än ville :') Om jag rider idag så vet jag inte riktigt vad jag ska träna på kanske kör lite markarbete då om det inte är skittt mkt snö då -.- aja nu ska jag fortsätta vara sociall mot en kille ;) <3


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards