sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Erica - 8 februari 2012 17:34

nu ska ni få bilder från idag :D


                           

HEEEJ EGGOOO ;)

 

OMG vad jag garvade. Men det är en FACERAPE! :)

Av Erica - 8 februari 2012 16:29

Tjoo ligger och väntar på att min SNÄLLA mamma ska komma och hämta mig happy face :) ikväll blire att rida Vera :) men aja ska börja pack ihop mina saker, dagen i skolan var ganska jobbig :( alla höll På men antae att det är sånt man får ta ;) jag tkr det är lite jobbigt men inte jätte bara jag får träffa honom så :D <3 aja nu är hon här om max 10 min så måste dra bye ;) <3

Av Erica - 8 februari 2012 08:50

Fan vad damp jag får jag skrev ett inlägg och nu bara försvann hela skiten dammmp! :( aja imorse så höll jag och Wilma på att missa bussen men vi hann ;) vi fick springa som faaan jag tappade nästan mina byxor, kanske lite stora ;) nejj nu ska jag vara lite social så chaoo :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards