sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Erica - 14 februari 2012 22:34

Alla hjärtans dag dag som sagt min dag har varit BÄÄÄÄST idag i skolan fick vi vanilljhjärtan till efterrätt :) gott men orkade inte hela :$ sen så blev det galet i matsalen orkar inte skriva vad som hände kanske gör det någon annan dag men trof intevatt jag kommer göra det det var bara ett BRÅK med stora bokstäver.... Sen så var jag lite med min finaste :) när i slutade drog jag hem t Wilma vi åt mellis och lite sånt sen åkte vi vidare till säby skötte båda Vilma och Mandy duktig tjej hära ;) idag är det min och Mandys ettårsdag :') tiden går för fort ibland önskar jag man kan spola tillbaka tiden... När jag sen kom hem så åt jag sen vidare till Vera när jag väl var där borstade kag på Vera som var jätte mysig idag sen kom fina Martina så jag var med henne LÄNGE men vi pratade väldigt mycket hehe :) sen så körde jag NH på Vera hon lyssnade bra så satt upp med grimma och ett grimskaft det gick det med :) jag red på vomten med Martina, hon är så jäkla snäll och det är lite läskigt för att vi är såååå jäkla lika i allting vi säger så stämmer det in på den andra också SCARY ;) aja nu ska jag sova så godnatt och ingen bild för skriver från ipoden men imorgon får ni någon bilde chaoo nu sov sött allthopa :* <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards