sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Erica - 11 februari 2012 22:13

Just nu sitter jag bara i sängen kollar lite bloggar och kör Wordfeud najjs, elr nejj -.- Gick såå jäkla bra att rida Vera idag är sjukt taggad till imorgon, idag så tränade vi mycket inför imorgon, red på en åker och aa hon var super duper fin :D Sen åkte vi hem, då var alla hemma redan förutom Jessica för hon var hos en kompis, Totte hade sin tjej här också :) vi hade lite kul allihopa snacka om att vi garva hahah ;) Aja imorgon blire träning sen kista med världens bästa brud ;D får 500 kr av mamma :) ska köpa ett par jeans och 2 par tights och sen nåt annat om jag hittar något, har ju presentkort också :D så det är typ det jag ska göra imorgon :) sjukt najjs och ha allt planerat måste jag säga (a) :) snart ska jag lägga mig är sjukt trött redan förstår inte varför för sov jätte länge i natt och har typ inte gjort så mycket idag , skumt men men sånt som händer :)


 

Gulliga katten i igår :) haha :)

 

Sommaren 2011 är något som är oförglömligt för mig, alla minnen vi fick tillsammans är oförglömliga! <3

Av Erica - 11 februari 2012 14:07

Nu blire t kungsängen och rida ut på älskade Vera så jag bloggar mer sen när jag kmr hem puss & kram! :) just nu är jag så lycklig :* <3


nu lyssnar jag på musik :)


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards