sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Erica - 9 januari 2012 15:13

Haha har fortfarande skit tråkigt jag bara ORKAR INTE gå t säby bläää jag följer med t min fina heest ist och fryser ihäl hahah *knäpp där asså*  vill gå t säby men det är fucking piss väder blääää det här suger, BESLUTÅNGEST till 100% jag vet jag går t säby nu sen hämtar mamma mig så åker vi t Vera yey så gör vi problemet LÖST! ;D Wiiie nu ska jag dra bye ;D <3


 

Vera "min" häst :) elr ska jag säga familjens ;) <3

 

My love, Hehe Mandy och jag, min skötponny som e BÄST! <3

 

Och jag och min sköthäst Vilma som e sjukt söööt :* <3

Av Erica - 9 januari 2012 13:09

som sagt rubriken säger ju allt vet inte vad jag gör idag kanske följer med t min kära häst det var ett tag sen ska rida på onsdag men vi får se om jag gör det idag också ;D  vet inte riktigt vad jag ska skriva om.... Joo våran skola har förändrats fett mkt det är skit snygg nu, den är 1-1 satsning ;D jag säger bara att jag gillar min skola, våran rektor är BÄST! rekomenderar skolan stort,  Fjällenskolan ;D Om det är någon som ska börja 6an ställ er på kö t den då hehe, lång kö tror jag men värt väntan ;) <3 nejj nu ska ni få bilderna som jag lovade ;D <3


 

ÄLSKAR!

   

Dagens val av kläder ;)

         

En av tröjorna jag köpte igår även den jag hade på mig idag ;D

   

Och den andra tröjan, hehe älskar den med, shit gjorde riktigt bra köp sjukt nöjd! <3

 

Hehe idag ;) <3


Nu ska jag hitta på något annat så bye ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards