sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Erica - 1 januari 2012 18:39

Dom flesta är mörka, men om ni har högsta ljusstyrkan på skärmen ser man bättre :)


     

SÅÅ sjukt fin man kan vara :* <3

     

Jag bara ÄLSKAR sista bilden, kmr aldrig glömma dom här dagarna även fast det var KAOS idag så e du min stjärna!

   

                                   

Utan dig skulle mitt hjärta vara halft, min ena halva tillhör dig och den andra Mandy :* jag älskar er mina små älsklingar! :* <3 

Av Erica - 1 januari 2012 17:07

Shit asså rubriken säger ALLT! jag red ju Vilmisen idag, gick sådär inte helt okejj :-/ men men det var kaos i ridhuset ALLA red ÖVERALLT! och Vilma blir skitt lätt stressad och när hon blir stressad blir jag också det men det gick bäst i början, och sen sädär under resten av passet :-/men men vad ska jag göra mer än att "säga" till dom idag igen liksom -.-  skit jobbigt! aja Lotta fottade idag iaf och fick några riktigt fina bilder, men jag bjuder på alla bilder på oss :D sen satt jag i Klubbis t 3 med Lotta, Vanne, Evve och Viran :D awesome sen när jag kom hem kollade jag och min syrra på Flicka 1 så sjukt bra film älskar den :'D imorgon kanks vi ser 2:an :D Nu väntar jag på att bilderna ska komma upp på facebook, så jag gör ett till inlägg med bilderna strax, pöss pöss på er :* <3


My litle baby :*  bilden tagen vintern 2010 :)   

Ovido - Quiz & Flashcards