sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Erica - 27 januari 2012 20:21

Hoppade ju som sagt Dexter idag det gick så sjukt jävla bra jag tror inte att det är sant men hästen är ju lite SMÅTT!!! underbar :) INGEN slår Mandy men han är väldigt rolig han med :) Ska nog få fortsätta med honom det lät så på Sanna, han hoppade allt idag igen så är sjukt nöjd och hoppade jätte fint med ryggen när det blev lite högre = toppen :) Så slutet av dagen kunde inte ha blivit bättre :') eftersom att jag bara ridit Dexter 3 gånger nu så är jag sjukt nöjd med hur det går!! idag tränade vi lydnad på dom igen innan och efter hindrena och långa andridningar! även trav hoppa i början sen galopp och hela banan!


IGÅR: Igår hoppade jag ju som sagt Vera det gick också sjukt bra! :) där tränade vi på svängar, kombinationer och länga galoppen så det blir så många galoppsprång som ridläraren sa :) jätte roligt det med :) och att travhoppa på vissa hinddrena. Så två stycken hopp lektioner två dagar i rad och båda gick sjukt jäkla bra måsta jag säga och på helt olika hästar, Vera är lite mer pigg och allert och man måste hålla in men ändå driva fram till handen, medans Dexter är lite mer rädd av sig och lite fegare men hoppar sig fint och har bra teknink båda två!! :)


Imorgon blire min älskling Firre igen då :) shit 6 dagar i rad nu då i sadeln, jag tackar inte nejj till det ska jag ju säga er ;) Men imorgon på Firre så rider vi nog ut och mullar lite i skogen och sen kanske någon galopp om det kommer något bra underlag o.s.v :) nejj nu ska jag dra bye  ;) <3


Lite smått kär i låten :P

Av Erica - 27 januari 2012 14:11

Skolar var bara jobbig idag -.- skit tråkig dag jag lovar bläää :( och vi fick inte gå imorseutan han kom typ precis när vi skulle få gå -.- men hade bara en halv timme. På rasten var jag med Wilma men prata även med hahha en person :$ vi behöver inte nämna vem :P Wilma vet ;) hehe :P Aja mitt ID kort har kommit men orkar inte hämta den så tar det på måndag hehe :P men snart ska jag fixa lite saker :P Åhhh världens SÄMSTA fredag än så länge skit ONT i magen -.- orkar inte jävla skit  :( men nu ska jag fortsätta chatta med en kille ;) <3


 

Av Erica - 27 januari 2012 08:47

Tjoo sitter här och väntar på att spanskan ska börja han är ALLTID sen så vi får gå om 3 min :D Najjs som faaan :D nu går dom upp och frågar om vi ska få gå redan nu chill pill hahaha bästa tror inte jag kmr byta för man slipper alltid typ 40 min på lektionen på fredagar ;) <3 men nu ska jag dra chaoo ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards