sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Erica - 12 januari 2012 13:53

Asså det snöar som in i helvete jag orkar inte vill ha sommar nu, det var ingen snö på jul och nyår så vf ska det komma nu DÖÖÖÖ  -.- är iaf klar nu jag var skit snabb tycker jag ;D på 2 timmar har jag gjort allt jag skulle göra ;D <3 duktig tjej ;D just nu kollar jag ut och hatar det jag ser -.- det är ju inte -grader så det blir ju vatten direkt när det nuddar något -.- blääää aja nu ska ni få en ny bild iaf -.-


 

Har på mig det idag inte bästa bilden men orkade inte fota :P <3

Av Erica - 12 januari 2012 11:12

Shit jag lovar vi kmr att flumma som in i helvete hahahha men det kmr bli grymt kul måste jag säga ;) jag tar inte med mig datan dit så efter 4 så kmr nästa inlägg imorgon :-/  sorry för det men då kmr ni få en fet uppdatering om idag hehe ;)  Nejj nu måste jag äte frukost gick nämligen upp 10 i 11 :$ av att katten har försökt väcka mig hela morgonen genom att komma in i mitt rum hoppa upp i min säng och mjauat som F*N så 10 i 11 gav jag upp så nu är hon nöjd och ligger här bredvid mig, knas katt :P Först blir frukost nu sen duscha, byta om, sminka mig, packa sen TAGGGA t Jessica Wiiie bye bye :D <3 


 

Den här snyggingen ska jag till idag ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards