sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Erica - 10 januari 2012 18:14

Tjoo alla kära bloggläsare sitter just ju och lyssnar på musik och måste snart göra läxa som vi redan fått 3st av -.- bläää där asså, najjs dag idag i skolan förutom att vi har ALLA jobbiga och tråkiga lektioner på tisdagar men det gör det lite roligare med datan :D <3 Ska inte göra något mer idag bara ta det lungt ska lägga mig jätte tidigt idag så jag är "pigg" imorgon :D höll f*n på att somna på bussen idag både till och från skolan D: nu ska ni få dagens klädsel ;D  <3


       

ÄLSKAR min nya tröja ;D som ni ser på första bilden hade jag jeans till den ;D


 

Från igår ;) Nya tröjan och mjukis (Y) <3

Av Erica - 10 januari 2012 08:53

Hejj sitter på flexen och har precis gjort klart min spanska, ni får bilder och så sen puss och hejj nu ska jag snart gå för lektionen är snart slut puss :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards