sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 5 januari 2012

.

Av Erica - 5 januari 2012 20:38

Inget att skriva om förutom att jag blev attakerad av ett småkryp nyss och den jäveln bet mig, jävla äckel djur. hejdå!

Av Erica - 5 januari 2012 17:25

Shit jag kmr vara skit trött men men jag vill ju upp såå... det kmr iaf bli grymt kul och ni kmr få bilder för Sara ska fota Yey ;D idag fotade jag Lotta när hon hoppade Cornelia, hon var lite bättre nu igen men Lotta tycker att hon blir lite för stark -.- så hon åkte av en gång -.- jag blev lite rädd för hon verkligen flög :( fotade iaf :) men ska hjälpa mamma lite snart :) det var en till tjej som åkte av, hon som hoppade min bebis Mandy, Mandy blev över pigg och hon tappade balansen -.- det är just när hon är så som jag tycker att det är skit kul men det är jag det :P <3  Måste dra nu byye bloggar mer sen pöss pöss :) <3 


 

jätte gammal bild på mig :) <3 elr från i sommras men iaf :P <3

Ovido - Quiz & Flashcards