sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Erica - 15 januari 2012 21:28

Flätor just nu chaoo ;) <3 Bjuder så hårt på dom bilderna, igga att jag inte har något smink :P <3  

Av Erica - 15 januari 2012 19:00

Jag och Wilma träffades inte idag utan jag följde med mamma och handlade och lite sånt :) sen lurade min syrra mamma att hon tagit tung piercing hehe :) jag har bestämmt mig för att ta navel piercing ;D skit snyggt tycker jag! :) så det ska jag göra! :D <3 snart ska jag duscha med högsta musik i högtalarna ;) imorogn efter skolan har jag inget planerat osv ska försöka träffa Lotta i vecka också ;) ska prata lite med henne också ska nog sova där snart, ganska länge sen sist nu :( men nu ska jag dra.


P.S den där komentaren gör mig verkligen glad och man har mycket mer lust att blogga kram på er alla! :) <3


 

GE MIG :( <3


Av Erica - 15 januari 2012 10:42

Skit tråkigt vet inte vad jag ska göra idag messade nyss Wilma, väntar bara på att hon ska svara osv :) kolla när hon kmr hem från ladet och lite såå :) men jag ska iaf fixa mig lite nu såå chaoo ;D <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards