sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Erica - 7 januari 2012 23:43

                                           

Haha igga att på sista bilden glappar min tygel :$  och det var det där passet som gick mindre bra synd att hon inte kunde fota det andra för då gick hon som en gud jag kunde välja hög elr låg form och allt! det såg mkt bättre ut också men här har ni lite si sådär bilder men men älskar henne och hon gick riktigt fint på båda men bättre på andra som sagt, men hon är verkligen inte lätt att rida heller men det bara klickar. Fotograf: Linnéa Nilsson, hon som äger kameran: Zara Webjörn.

Av Erica - 7 januari 2012 21:46

Nu äntligen är jag hemma ;D fick 2 presentkort ett på h&m och ett på gina ;D sen fick jag även mitt från farbror som var försenat ;D <3 najjsigt värre ;D jag hoppas Zara lägger upp bilderna snart osv så när dom kmr upp laddar jag ipp dom här så ni kan få dom ;D <3 bye sålänge ;D

Av Erica - 7 januari 2012 12:19

Yes äntligen har man fått sova lite var sjukt trött hade kunnat sova längre men pappa väckte mig så aa ;D jag kmr åka typ snart tror jag och jag sitter i pyjamas :$ så jag ska väl ta och göra mig iårdning då ;D men ni kan få lite störda nya bilder först ^^


 

facelook igår ;D


Haha och nejj det är inte min!


     

hehe today ;D love you :'D <3

Av Erica - 7 januari 2012 01:34

äntligen ny header jag kmr göra en bättre och snyggare inom snar framtid när jag har finade bilder ;D <3 kram på er <3

Av Erica - 7 januari 2012 00:45

Shit är skit trött somnar nästan framför skärmen, bilderna har jag inte fått än så dom får ni imorgon jag ska dock bort imorgon så om ni inte får dom innan 13.00 så får ni dom på kvällen ;D nu ska jag gå t min sköna och varma säng :$ på söndag KANSKE det blir laser done (stavning?) skit kul skola på måndag dock, men går bara t onsdag sen ledig för då åker lärarna t London CHILL :D (Y) Någon dag i veckan följer Lotta med t Vera, då kmr båda att rida lite, typ halva passet var :) blir kanske barbacka :) orkar inte ha sadel :$ hihi busig.se så det blir nog barbacka om inte Lotta vill rida med sadel förstås men det får vi se, hon är som mig så hon kmr nog inte banga utan ;) min heeest e u snäll och gör det man säger "OFTAST" men hon är alltid väldigt pigg, men det är ju sån hon är liksom ;) hoppas mamma ridit ut dagen innan iaf så hon inte stått ett tag orkar inte med det hehe ;) elr det beror ju på vad jag är på för humör.... men nu ska jag sluta skriva någon jäkla gång och gå och lägga mig så godnatt :* <3    hehe ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards