sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Erica - 6 januari 2012 16:05

Shit har ridit 3 gånger idag och jag är helt slut nu, jag kmr somna på soffan ikväll, red, Mandy, Skorpan och MAndy igen. min pärla Mandy var finast som vanligt, älskar dig mest av allt underbara lilla bebis :* du gick så sjukt fint idag båda passen och anstränger dig verkligen för att allt ska vara fint och så, bilder kmr sen, kaos andra passet typ 10 pers -.- men älsklingen stänger ute allt och alla så det gick så sjukt jävla bra iaf :'D Red på nästan glappade tygel och hon gick så sjukt fint, ju mjukare man är mot henne desto bättre resultat får man, och när hon som sagt valt sin ryttare som hon gör, ger hon alltid 100 % oavsett vad hon är på för humör osv, jag har aldrig behövft blivit det minsta sur på henne för hon gör verkligen allt, haha och det var spännande att rida skorpan, han hade inte gått sen 22 dec 2011 så det blev lite spännande men men ;D ni får bilderna ikväll elr så fort hon laddar upp dom ;D <3   

                         MIN bebis :*


 

Min skönhet Firre blir det på Lördag och den 24 och 28 happy face :'D

Ovido - Quiz & Flashcards