sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Erica - 8 januari 2012 19:11

Tjenare köpte en Christina Aguilera parfym, en stickad tröja och ett linne bilder kommer imorgon chaooo ;D <3

Av Erica - 8 januari 2012 13:45

Snart blire åka och shoppa (Y) jag fick som jag ville WIHOO  ska köpa parfym och kläder sen vet jag inte riktigt mer men vi får se vad jag kmr hem med skit najjs kmr det iaf att bli, ska hem och hämta min plånbok sen drar vi yey chaoo ;D <3


       

Bilder irepris, gumman du är mer än guld värd, tillsammans är vi oslagbara, det har vi redan bevisat men vi fortsätter så, älskar dig     

Av Erica - 8 januari 2012 10:58

Idag har vi inga planer ska försöka göra så vi åker och shoppar, ikväll är det hem t mamma ;D vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag ;) jag hör av mig sen när jag har något att skriva om, kramar ;D <3

Ovido - Quiz & Flashcards