sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Erica - 25 januari 2012 21:09

Kom nyss hem från Vera najjs som fan gick skit bra i ridningen idag också, imorgon skulle jag tydligen ha hoppträning på henne ;) lite lägre för hon är ju precis igång ;) men kanske hoppar 80-90 cm beroende på hur hon känns kanske tar 1 meter om det känns riktigt bra! :) det blir toppen :) nu chattar jag med en person ;) men snart ska jag ta och sova, sovmorgon till 7 imorgon happy face :D men nu ska jag vara lite sociall ;) så bye ;) <3


Saknar dig min glädjespridare :( <3  

Av Erica - 25 januari 2012 15:59

ändring drar till vera idag också kände för att rida så ;) sen ska jag göra en tjänst också ;) innan språket var jag med en killa vi behöver inte gå in på vem ;) sen efter var jag med honom och Santi sen sa jag hej då till honom för han hade slutat orättvist sen hade jag lektion sen slutade jag :D nu ska ni få bilder från bilden :P


         

Ritade allt för hand är lite smått stålt måste jag säga :)   


Av Erica - 25 januari 2012 12:40

Sitter på NO lektion och Wilma kastade en hård sak i mitt huvud.... så ska dra hej då!

Av Erica - 25 januari 2012 11:53

Tjooo sitter i lugna hörnan med musik i högtalarna sitter här med Wilma och har lite tråkigt -.- men nu ska jag vara lite sociall mot henne så chaooo ;) <3


   

Av Erica - 25 januari 2012 09:12

Sitter på bilden och väntar på att läraren ska komma men hon kommer väl snart, i eftermiddag blire säby ;) nu kommer hon byee ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards