sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Erica - 4 januari 2012 22:15

Shit visst är jag snäll nu ska ni få nya bilder från igår tror jag att det var kanske idag också kmr inte håg om jag tog någon idag :P Just nu chattar jag med Felicia Sellén  :D <3 nu kmr bilderna :D


         

haha omg bjuder verkligen på sista bilden! hahah :P

Av Erica - 4 januari 2012 17:32

Dagen har varit najjs, har fotat på lottas lektioner i 3 h totalt :D najjs :D blev dock sugen på att hoppa jag med men men -.- Värt att vänta till fredag då jag får sita på BÄÄÄSTA! snart ska jag äta, vet inte om jag uppdataerar mer idag men men ett inlägg blev det iaf :D Lotta hoppade fega Dexter idag men imorgon ska hon hoppa Cornelia, hon har aldrig ridit henne innan, hon kmr iaf älska sadeln (den är SKIT SKÖN!) och Cornelia har börjat vägra skit mycket tur att jag hann hoppa henne innan hon blev så här -.-  men jag ska iaf fota imorgon igen ;D För att jag fotar hinner jag inte rida Vera men skit samma hon ör ju vår så kan rida när jag vill liksom :P bara mamma tar hem tränset blir jag glad ;D Det är typ som mitt för det är typ bara jag som använder det :P <3 Snart ska jag äta men uppdaterar antingen senare elr imorgon när jag kmr hem igen pöss pöss på er alla ;D <3


 

Bild i repris från i söndags :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards