sweetdreamsbaby

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Erica - 28 januari 2012 22:37

Nu ska jag gå och lägga mig är sjukt trött :) såå nu blire sova ;) kram till världens finaste!! :)

Av Erica - 28 januari 2012 16:58

GAMLA:

 


NYA:

 

Hoppas att ni tyckte att det blev bra! :)

Av Erica - 28 januari 2012 16:44

Min älskling är så himmla gullig :') han var jätte fin idag vi red ut en och en halv timme och han gick jätte fint i alla gångarter sen så "rejsade" elr vad man ska säga, elr rättare sagt lite friskare galopp! upp för en backe saknar honom redan måste jag säga när jag skulle släppa ut honom i hagen stod han kvar vid mig hela tiden, haha han pussade mig asså slickade mig i ansiktet :P skit gullig :* sen var jag tvungen att gå för att jag skulle på handledarkurs på säby, det var lärorikt! :) Imorgon ska jag rida Zangria det kommer att bli riktigt spännande undra vad hon hittar på, väst blir det iaf med tanke på hur länge hon stått ;) kom på att jag kommer att rida i 10 dagar i sträck minst! :) najjs som faaan :) men nu ska jag dra och duscha så bye :)


Puss på världens bästa valack (Firre) :*


 

Ovido - Quiz & Flashcards