sweetdreamsbaby

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

hemma då :(

Av Erica - 18 januari 2012 16:57

Jaa som sagt är hemma ska följa med till Vera idag för att det blev så sent till säby eftersom att jag slutde ganska sent, så följer jag med till Vera idag istället, för imorgon slutar jag 5 i 2 :D så då är jag hemma halv 3 och då kan jag vara i stallet till 3 istället för att vara där till 20 över 5 som jag skulle vara om jag skulle gå dig idag :( Men kmr att sköta mi na bebisar torsad och fredag iaf :( :) nästa vecka får det bli desto mer ;D har skit mycket plugg så hinner inte jätte ofta längre och det suger ap bajs :( men men måste få bra betyg så har inget att välja på :( Hoppas jag börjar tjäna pengar snart ;) har lite planerat hära ;D <3 Wiiie xD Juste idag i skolan hahahaha jagade Eli typ hela lunch rasten för att han slog mig sååååååå jävla härt på röven igår att jag dog lite, gjorde han idga också och det gjorde Gilbert med..... men men dagens jogging pass avklarat i skolan då ;) kmr säkert bli likadant imorgon ;) <3 heheh och då ska han få igen lite ;) <3 nejj nu ska jag dra mig från datan så byee, blev ett lite längre inlägg nu iaf ;D ni kan få en bild i repris ;) <3


  

      

jag saknar er så det gör ont inom mig, skäms som fan för att jag inte varit där, jag ångrar det som in i helvetet det är nästan så att jag går dit idag också bara för att få träffa er mår dåligt av att inte träffa er på för lång tid nejj jag ska fan ta och gå dit NU ska pussa på er jätte mycket!!! och ni ska få godis som tröst för att jag har varit borta även fast jag kunde ha åkt dit, förlåt   nu ska jag gå dit hej.... då!   

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica - 15 februari 2012 18:56


Nu byter jag blogg på grund av att det inte finns någon app till bloggplatsen.se så nu byter jag till devote.se      ericabylin.devote.se Klicka på namnet eller på bilden för att komma till min nya blogg så kan ni fortsätta att följa puss på e...

Av Erica - 15 februari 2012 15:51

Hahahaha sitter här i mitt kök och har precis ätit och jag och Wilma har HYPAT sööönder ;) haha men faan vad kul vi har haft ;) en sak wilma sa när jag typ dog: han somnade dog han och när han vaknade var han död. Hahaha asså omg jag vet sääämsta hum...

Av Erica - 15 februari 2012 13:19


Jag och Wilma sitter i Lugna... det är skit hög musik hära... Snart ska jag ha spanska och jag försöker lära mig allt som jag ska kunna om 10 min jag är körd! jag kan ingenting det är typ prov/läxförhör.... HEEJ jag kommer få F fast det är jag van vi...

Av Erica - 14 februari 2012 22:34

Alla hjärtans dag dag som sagt min dag har varit BÄÄÄÄST idag i skolan fick vi vanilljhjärtan till efterrätt :) gott men orkade inte hela :$ sen så blev det galet i matsalen orkar inte skriva vad som hände kanske gör det någon annan dag men trof inte...

Av Erica - 13 februari 2012 13:24

Som sagt rubriken säger allt :D men sjukt kul vi hade :) ni ska få bilder på det jag köpte snart :D igår hade jag ju träning på Vera och det gick jätte bra måste jag faktiskt säga :) just nu är jag hemma hos Wilma det blir säby idag då :D najjs som f...

Ovido - Quiz & Flashcards